بیوگرافی مون سوا خواهر زیبای مونبین [+عکس]

مون سوا خواننده و خواهر مونبین است که بعد از فوت برادرش تمام توجهات به سوی او جلب شده و در ادامه به بیوگرافی مون سوا خواهر زیبای مونبین خواهیم پرداخت.

مون سوا خواننده اهل کره جنوبی و عضو گروه دخترانه بیلی(Belllie) است. بعد از درگذشت برادرش، مونبین، حال و بیوگرافی Moon Sua بسیار مورد توجه قرار گرفته و به همین دلیل در این مطلب به زندگینامه مون سوا خواهر مونبین می‌پردازیم.

بیوگرافی مون سوا خواهر زیبای مونبین

بیوگرافی مون سوا خواهر زیبای مونبین
زندگینامه مون سوا خواهر مونبین

در مورد بیوگرافی مون سوا خواهر زیبای مونبین می‌شود گفت که مون سوآ متولد 9 سپتامبر 1999 در چئونگجو کره جنوبی به دنیا آمد. او فارغ التحصیل مقطع دبیرستان است و کار خود را از سال 2021 با گروه بیلی(Belllie) آغاز کرد. وی 163 سانتیمتر قد و‌ 47 کیلوگرم وزن دارد.

در بیوگرافی مون سوا خواهر زیبای مونبین ذکر شده مون سو آه یا Moon Soo Ah با نام هنری خود مون سوآ(Moon Sua) روز 18 شهریور 1378 در چئونگجو، کره جنوبی به عنوان فرزند کوچک خانواده به دنیا آمد. خانواده‌اش متشکل از والدین و یک برادر بزرگتر به نام مونبین خواننده معروف از گروه آسترو (ASTRO) بود که در 19 آوریل 2023 در 25 سالگی درگذشت. مون سوآ و برادر بزرگترش مونبین از گروه آسترو از محبوب‌ترین خواهر و برادرهای مشهور کره به شمار می‌‌رفتند که از کودکی در کنار یکدیگر برای خواننده شدن تلاش کردند. به دنبال انتشار خبر خودکشی برادرش که بعدها علت مرگ سکته قلبی ذکر شد، در 19 آوریل 2023، تمامی فعالیت‌های مون سوآ تا اطلاع ثانوی لغو شده است و بسیاری از وضعیت روحی بعد این اتفاق ابراز نگرانی کردند.

از کودکی با نواختن ساز ویولن با موسیقی آشنا شد و از همان زمان آرزوی خواننده شدن را در سر داشت سپس برای شروع در یک استودیو آواز تحت آموزش قرار گرفت و در سن پایین به یک کارآموز مبدل شد. در سال 2009، درحالی که تنها 10 سال داشت در تست استعدادیابی کمپانی معتبر YG شرکت کرد و با خواندن آهنگ Only Wanna Give It To You از ال ورنر پذیرفته شد. او از همان روزهای ابتدایی دوران کارآموزی، به‌عنوان یک فرد مستعد شناخته می‌شد و خیلی زود شروع به ساخت آهنگ و ترانه سرایی کرد.

در ادامه می‌توانید تصاویری از مون سوا را ببینید:

بیوگرافی مون سوا خواهر زیبای مونبین
بیوگرافی Moon Sua
بیوگرافی مون سوا خواهر زیبای مونبین
بیوگرافی Moon Sua
بیوگرافی مون سوا خواهر زیبای مونبین
بیوگرافی Moon Sua

زندگینامه مون سوا خواهر مونبین

سوآ در این دوره 10 ساله در موزیک ویدیوهایی مانند Knock Out از گروه بیگ بنگ نیز بازی کرد و سرانجام در سال 2019 کمپانی YG را ترک کرد و به کمپانی Mystic Story پیوست. در سال 2015، در حالیکه هنوز یک کارآموز بود در فصل دوم مسابقه رپ Unpretty Rapstar شرکت کرد و با رپر‌های دیگری مانند هیولین از SISTAR، هِیز و یوبین از Wonder Girls به رقابت پرداخت. او در آن زمان با 16 سال سن جوان‌ترین شرکت کننده تاریخ مسابقه به شمار می‌رفت و با رسیدن به رتبه سوم توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

در طول دوران کارآموزی اش در کمپانی YG، مون سوآ قرار بود در کنار کارآموزان دیگر نظیر چه این (عضو کنونی Purple Kiss) و سویون (عضو کنونی fromis_9) و… در یک گروه دخترانه با نام موقت Future 2NE1 کار خود را آغاز کند‌ اما پروژه لغو شد که سرخوردگی این هنرمند را در پی داشت و در نهایت تصمیم به ترک کمپانی گرفت.

این هنرمند، پس از حدود 12 سال کارآموزی بالاخره در 10 نوامبر 2021 کار خود را رسما به‌عنوان عضوی از گروه بیلی (Billlie) آغاز نمود. این گروه لیدر ندارد، اما از آنجا که مون سوآ بزرگترین عضو است، معمولا به‌عنوان لیدر بیلی شناخته می‌شود و مسئولیت رپر اصلی را برعهده دارد و علاوه بر آن در رقص و آواز از مهارت‌های بالایی برخوردار است.

از ناگفته‌های او می‌توان به این اشاره کرد که شخصیت بانشاط و شوخی دارد و از سرگرمی‌هایش به عکس گرفتن و تماشای نتفلیکس اشاره کرده‌است. او عاشق استایل کلاسیک و قدیمی‌ست و دوست دارد به این سبک لباس بپوشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *