ببینید: رامبد جوان در شغل جدیدش دوبلوری انیمیشن سوپرماریو [+فیلم]

شغل جدید رامبد جوان بعد از خندوانه تحت عنوان رامبد جوان در شغل جدیدش دوبلوری انیمیشن سوپرماریو بسیار خبرساز شد. با ویدیو دوبلوری رامبد جوان همراه بمانید.

رامبد جوان مجری و بازیگر پرحاشیه این ماه‌های اخیر بود. خبرهای ضد و نقیضی از شایعه ناپدید شدن رامبد جوان تا نانوایی زدن او  عنوان‌های خبرسازی بود که منتشر شد. حال ویدیویی از رامبد جوان منتشر شده است که کار اورا بعد از خندوانه فاش می‌کند. ظاهرا او راه دیگری را پیش گرفته است!

رامبد جوان در شغل جدیدش دوبلوری انیمیشن سوپرماریو

شغل جدید رامبد جوان دوبلوری انیمیشن

بنابر ماه‌های گذشته به گفته شنیده‌های خبرنگار سینما اعتماد، رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان برای امرار معاش شغل نانوایی را انتخاب کردند. البته آنها به صورت رسمی هیچ‌گاه این خبر را اعلام نکردند. اما با انتشار ویدیو جدید شغل رامبد جوان ظاهرا از نانوایی هم تغییر کرده است!

رامبد جوان در شغل جدیدش دوبلوری انیمیشن سوپرماریو

فیلم شغل جدید رامبد جوان صداگذاری انیمیشن سوپرماریو

رامبد جوان تبریزی، متولد ۱ دی ۱۳۵۰، بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون ایرانی است. او تا اوایل دهه ۱۳۷۰ تنها در تئاتر فعالیت داشت و پس از آن با بازی در سریال همسران (۱۳۷۳) و خانه سبز (۱۳۷۵) وارد کار تلویزیونی شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رامبد جوان در شغل جدیدش دوبلوری انیمیشن سوپرماریو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *