ببینید: پژمان بازغی و دخترش نفس در اکران مردمی فیلم پرونده باز است [+فیلم]

پژمان بازغی و دخترش نفس در اکران مردمی فیلم پرونده باز است به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و در شمیران سنتر روبه‌روی عکاسان قرار گرفتند.

آخرین اثر زنده‌یاد استاد کیومرث پوراحمد درباره نوجوانی‌ به نام فرهاد است که ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است. فرهاد در آستانه هجده‌سالگی‌ قرار دارد و… اکران مردمی فیلم پرونده باز است که آخرین ساخته کیومرث پوراحمد پیش از مرگ او بود، برگزار شد. او حدود دو ماه پس از اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر، درگذشت.

پژمان بازغی و دخترش نفس در اکران مردمی فیلم پرونده باز است

پژمان بازغی و نفس دخترش در اکران مردمی فیلم پرونده باز است

بازیگران فیلم پرونده باز است عبارتند از: پژمان بازغی، محمدرضا غفاری ، نسیم ادبی ، حسین پاکدل ،شادی مختاری ، علی باقری و با حضور سام قریبیان ، مه‌لقا باقری ، جواد طوسی. بازیگران نوجوان: پویا نجفی ، مهبد جهان‌نوش ، راشین ربی ، محمد متین ستاری ، یزدان عبدی.

پژمان بازغی و دخترش نفس در اکران مردمی فیلم پرونده باز است

فیلم ژمان بازغی و دخترش نفس در اکران مردمی پرونده باز است

داستان فیلم پرونده باز است برگرفته از پرونده‌های جنایی رخداده در دهه هشتاد است و روایتگر داستان نوجوانی 15 ساله است که به دلیل عشق به دختر همسایه خود نرگس، درگیر نزاع خیابانی می‌شود و نتیجه این درگیری به قتل منجر می‌شود.

ببینید: تیزر فیلم سینمایی پرونده باز است منتشر شد +[ویدیو]

پژمان بازغی متولد 19 مرداد سال 1353 و همسرش مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران میباشد. آنها در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پژمان بازغی و دخترش نفس در اکران مردمی فیلم پرونده باز است ، چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *