احتمال ساخت فیلم Sicario 3 با حضور امیلی بلانت

به نظر می رسد که امیلی بلانت در فیلم Sicario 3 حضور داشته باشد. او فقط در Sicario 1 به هنرنمایی پرداخت و در قسمت دوم این فیلم بازی نکرد.

دنی ویلنوو در سال 2015 فیلم جنایی و درام Sicario را ساخت که با استقبال منتقدین و بینندگان روبرو شد. داستان واقع‌بینانه و تاریک این فیلم در مورد کارتل مواد مخدر، یک اثر ارزشمند و دیدنی را خلق کرد. این موفقیت باعث شد تا سه سال بعد دنباله‌ای با نام Sicario: Day of the Soldado منتشر شود. این دو فیلم با حضور بازیگران برجسته مانند امیلی بلانت، جاش برولین و بنیسیو دل تورو جذابیت خاصی پیدا کردند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال ساخت فیلم Sicario 3 با حضور امیلی بلانت

ماه گذشته اعلام شد که فیلم Sicario 3 در حال تولید است. نوشتن فیلم‌نامه Sicario 3 قبل از شروع اعتصاب نویسندگان آغاز شده بود و با پایان این اعتصاب، نوشتن فیلم‌نامه دوباره از سر گرفته شده است. مالی اسمیت و ترنت لاکینبیل، تهیه‌کنندگان Sicario 3، اخیرا در یک مصاحبه درباره فیلم Reptile با رسانه کولایدر اعلام کردند که قصد دارند سه ستاره اصلی Sicario را در قسمت بعدی بازگردانند.

امیلی بلانت
احتمال ساخت فیلم Sicario 3 با حضور امیلی بلانت

قسمت سوم فیلم Sicario

با این حال، بازیگران هنوز با مشکلات متعددی روبرو هستند. همچنین باید به یاد داشت که حتی اگر اعتصابات بازیگران فردا پایان یابد، امیلی بلانت و جاش برولین برنامه کاری پرتلاطمی خواهند داشت که حضور آن‌ها را در دنباله Sicario به چالش می‌کشد. مسئله دیگر، حضور دنی ویلنوو و یا تیلور شریدان در این پروژه است که باید دید تهیه‌کنندگان چه برنامه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور امیلی بلانت در فیلم Sicario 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *