تیپ متفاوت رضا عطاران ؛ شوکه شدن حاضران در جشن حافظ !

در مراسم بیست و یکمین جشن حافظ رضا عطاران جایزه دستاورد فردی را به علی سرتیپی تهیه کننده سینما تقدیم کرد. با نوشتار تیپ متفاوت رضا عطاران همراه فیگار بمانید.

مجریان این برنامه از عطاران خواستند تا برای عکس گرفتن، ماسکش را در بیاورد و دیدن صورت او با ریش‌های سفید حاضران در این جشن را شوکه کرد.

تیپ متفاوت رضا عطاران

شوکه شدن حاضران در جشن حافظ !

تیپ متفاوت رضا عطاران
تیپ متفاوت رضا عطاران, رضا عطاران تیپ متفاوت, ریش سفید رضا عطاران, رضا عطاران جشن حافظ, جشن حافظ رضا عطاران, بازیگران جشن حافظ 1400

رضا عطاران متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷، بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است. او دو خواهر بزرگ‌تر و یک برادر کوچکتر از خود دارد و فرزند سوم خانواده است. عطاران اصالتاً اهل کاخک است. و مادرش بر اثر زلزله‌ای در کاخک درگذشته است.

بیشتر بخوانید:

او در دوران کودکی دانش‌آموز درس‌خوانی بوده‌ است. اولین حضور عطاران در تلویزیون در مجموعه بیداران در سال ۱۳۶۹ به کارگردانی اصغر عبداللهی آغاز شد، اما پیشرفت بازیگری او به همکاری با مهران مدیری در دو مجموعه پرواز ۵۷ و ساعت خوش مربوط می‌شود.

بیشتر بخوانید:

رضا عطاران تیپ متفاوت

تیپ متفاوت رضا عطاران جشن حافظ 1400
تیپ متفاوت رضا عطاران, رضا عطاران تیپ متفاوت, ریش سفید رضا عطاران, رضا عطاران جشن حافظ, جشن حافظ رضا عطاران, بازیگران جشن حافظ 1400

کارگردانی و بازیگری عطاران در فیلم خوابم می‌آد در سال ۱۳۹۰ موجب شد او برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین کارگردان شود. در همان سال او در بی‌خود و بی‌جهت نیز بازی و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از انجمن منتقدان سینما دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

او همچنین در فیلم دهلیز نیز به ایفای نقش پرداخت و نامزد جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. عطاران سال ۱۳۹۲ در فیلم طبقهٔ هساث بازیگری کرد. او برای این بازی برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد.

او در سال ۱۳۹۹ برای فیلم روشن برندۀ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شد. وی به‌دلیل موفقیت‌های هنری که با بازی در فیلم‌های طبقهٔ هساث، رد کارپت و کلاشینکف کسب کرد، با سودآوری ۱٬۶ میلیارد تومان، سودآورترین بازیگر سینمای ایران در سال ۱۳۹۳ لقب گرفت.

فیلم تیپ متفاوت رضا عطاران در جشن حافظ از یوتیوب

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیپ متفاوت رضا عطاران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *