اسرار خانه وحشت ؛ راز خانه وحشت دراماتیک شد !

اسرار خانه وحشت که در آن یک دختر فراری به قتل رسیده و دختران دیگری نیز زندانی شده بودند، آشکار شد. با نوشتار راز خانه وحشت در تهران همراه فیگار بمانید.

آخرین اخبار اسرار خانه وحشت در تهران زمانی خبرساز شد که مأموران پلیس برای دستگیری یک سارق وارد آنجا شدند. آنها اما به جای سارق با جسد دختری جوان روبه‌رو شدند و ۲دختر دیگر را با دست و پای بسته درحالی‌که یکی از آنها داخل کمد دیواری زندانی شده بود، نجات دادند.

اسرار خانه وحشت

راز خانه وحشت دراماتیک شد !

خانه وحشت راز
اسرار خانه وحشت, راز خانه وحشت در تهران, خانه وحشت راز, خانه وحشت اسرار

فرمانده انتظامی تهران با اشاره به پرونده اخیر جسد دختران جوان در پایتخت، گفت: در این پرونده یک خواهر برادر دستگیر شدند و در وهله اول با ظن اینکه دختران را اغفال می‌کنند به موضوع ورود کردیم. این دو در یک مورد یک دختری را به قتل رساندند که دختری دیگر را هم به صورت عریان در کمدی حبس کرده بودند.

روایتی دراماتیک از اسرار خانه وحشت

راز خانه وحشت در تهران
اسرار خانه وحشت, راز خانه وحشت در تهران, خانه وحشت راز, خانه وحشت اسرار

سعید برای بازجویی و تحقیق به شعبه دوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد. او رفتارهای خشنی داشت و پرخاشگر بود، ناگهان عصبانی می‌شد و فریاد می‌کشید و شروع می‌کرد به فحاشی، اما بازپرس جنایی او را به آرامش دعوت می‌کرد و از وی می‌خواست جزئیات جنایتی که مرتکب شده را فاش کند.

بیشتر بخوانید:

شامگاه دوشنبه 15 آذر مأموران کلانتری 112 ابوسعید در جریان اجرای طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت مطلع شدند متهم سابقه‌داری در خانه‌اش لوازم سرقتی نگهداری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مأموران ضمن هماهنگی قضایی راهی محل که ساختمان پلاک 24 خیابان خرمشهر در محدوده خیابان قزوین بود، شدند و با ورود به ساختمان خود را به مقابل واحد 6 رساندند.

بیشتر بخوانید:

از آنجا که کسی در را باز نکرد در تماس با بازپرس محمد وهابی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران دستور ورود به خانه گرفته شد. به محض ورود آنها با آپارتمانی بهم ریخته و زن جوانی بدون لباس مناسب روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید:

مأموران با ورود به اتاق خواب داخل کمد دیواری زن جوان دیگری را پیدا کردند که او نیز لباس به تن نداشت. چند قدم آن طرف تر یک کیسه نایلونی مشکی توجه‌شان را جلب کرد که بوی بسیار بدی می‌داد. بلافاصله اقدام به باز کردن کیسه پلاستیکی کرده و  با جسد متعفن زنی حدوداً 30 ساله مواجه شدند.

3 سال زندان

اسرار خانه وحشت
اسرار خانه وحشت, راز خانه وحشت در تهران, خانه وحشت راز, خانه وحشت اسرار

بعد از تحقیق از دختری که در کمد زندانی شده بود، نوبت به دختر دیگر رسید که به‌گفته خودش ۳سال در خانه سعید زندانی بود. او گفت:

من در نزدیکی مسافرخانه با سعید آشنا شدم و فکر می‌کردم که آن مرد قرار است به من پناه بدهد، اما او در خانه‌اش زندانی‌ام کرده بود و اجازه خروج نمی‌داد. هم خودش از من بیگاری می‌کشید و هم خواهرش. من هم جرأت نمی‌کردم از ترس چیزی بگویم. البته بیرون از اینجا هم کسی را نداشتم و خانواده‌ام مرا طرد کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

آنطور که شواهد نشان می‌داد سعید از سال‌ها قبل‌تر با فریب دختران فراری و زندانی کردن آنها در خانه‌اش، از آنها سوءاستفاده می‌کرد. در ادامه تحقیقات مشخص شد که این مرد کارگر مسافرخانه‌ای در جنوب تهران بوده و دختران فراری را با این ادعا که پلیس است اغفال می‌کرده و آنها را به خانه مخوفش می‌کشانده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اسرار خانه وحشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *