بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس ؛ محبوب‌ترین‌ها و مهم‌ترین‌ها را بشناسید

در نوشتار بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس نگاهی به تاریخ کمدی در نتفلیکس می‌اندازیم. همچنین بهترین فیلم کمدی نتفلیکس را جستجو می‌کنیم. در فیگار همراه ما باشید.

وقتی شما به دنبال فیلمی در نتفلیکس هستید کتابخانه عظیم نتفلیکس می‌تواند ترسناک و موجب سردرگمی باشد. به خصوص زمانی که به دنبال بهترین فیلم نتفلیکس کمدی در میان دریایی از ورودی‌های این ژانر هستید.

با این حال نباید بترسید زیرا ما اینجا در فیگار شما را راهنمایی خواهیم کرد. در ادامه فهرستی از بهترین کمدی‌های نتفلیکس را در تهیه کرده‌ایم. ما در نتفلیکس همه چیز داریم از کمدی‌های احمقانه و سخیف، کمدی‌های تجاری، هندی‌های پرشور و حتی چند فیلم که مرز بین کمدی و تراراژدی را طی می‌کنند.

مطمئنا از فهرست زیر چیزی به دلخواه خود پیدا خواهید کرد بنابراین فهرست ما در بهترین فیلم های نتفلیکس کمدی در زیر مرور کنید و آن انتخاب عالی را بیابید.

بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس

محبوب‌ترین‌ها و مهم‌ترین‌ها را بشناسید

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس خواهید خواند به شرح زیر است:

نتفلیکس یک پلت‌فرم و شرکت تولیدکننده محتوای آمریکایی است که مقر اصلی آن در لس گاتوسِ کالیفرنیا می‌باشد. نتفلیکس در سال ۱۹۹۷ توسط رید هستینگز و مارک راندولف در کالیفرنیا تاسیس شد.

تجارت اصلی این شرکت یک سرویس پخش مبتنی بر اشتراک است که از طریق کتابخانه‌ای از فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی از جمله آن‌هایی که در داخل تولید می‌شوند، پخش آنلاین می‌کند. با نوشتار بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

در ژانویه ۲۰۲۱ (بهترین سریال های نتفلیکس 2021) نتفلیکس به ۲۰۳٫۷ میلیون مشترک از جمله ۶۶ میلیون نفر در ایالات متحده رسید. به جز ایران(بدلیل تحریم)، چین (به دلیل محدودیت‌های محلی)، سوریه، کره شمالی و کریمه (به دلیل تحریم‌های آمریکا) در سراسر جهان در دسترس است.

در سال ۲۰۲۰ گزارش شد که درآمد عملیاتی نتفلیکس ۱٫۲ میلیارد دلار است. دفترهای این شرکت در انگلستان، فرانسه،برزیل ،هلند،هند، ژاپن و کره جنوبی است. نتفلیکس یکی از اعضای انجمن سینمایی آمریکا (MPA) است که محتوا را از کشورهای سراسر جهان تولید و توزیع می‌کند. با نوشتار بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس همراه ما باشید.

Step Brothers

بهترین فیلم های نتفلیکس کمدی
بهترین فیلم های نتفلیکس کمدی
  • کارگردان: آدام مک‌کی
  • نویسندگان: آدام مک‌کی، ویل فرل
  • بازیگران: ویل فرل، جان سی ریلی، ریچارد جنکینز، مری استینبرگن، آدام اسکات

حتی اگر هرگز Step Brothers را ندیده‌اید باز هم شانس خوبی وجود دارد که بتوانید حداقل 65٪ از Step Brothers را نقل قول کنید. از بهترین فیلم های نتفلیکس کمدی (بهترین فیلم های نتفلیکس 2021) این فیلم است.

زمانی یک چهارم از جمعیت زمین عبارت “من با جان هاپکینز سیگار می کشیدم” را می‌گفتند. دلیلی برای آن وجود دارد: این فیلم در مورد داستان دو مرد بالغ به نام‌های برنان هاف (ویل فرل) و دیل دوبک (جان سی ریلی) است.

بیشتر بخوانید:

این دو برادر در سریال دشمنان خونی همدیگر می‌شوند، سپس دوستان جدایی‌ناپذیر و در نهایت یک طبل فوق‌العاده زیبا. از نکات جذاب این سریال می‌توان به ژانر آن (Man-Child)، بازیگری ویل فرل به عنوان ستاره کمدی و آدام مک کی به عنوان کارگردان اشاره کرد. با نوشتار بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس همراه ما باشید.

The Babysitter

بهترین فیلم نتفلیکس کمدی
بهترین فیلم نتفلیکس کمدی
  • کارگردان: مک‌جی
  • نویسنده: برایان دافیلد
  • بازیگران: جودا لوئیس، سامارا ویوینگ، رابی آمل، بلا تورن، هانا مای‌لی، اندرو باسلر

اگر می‌خواهید کمی خون، جرات و غرور با خنده‌هایتان آمیخته شود به دنبال نگداربچه فیلم کمدی ترسناک سیاه کارگردان مک‌جی از نویسنده برایان دافیلد (خود به خودی) باشید. شاید این فیلم بهترین فیلم کمدی نتفلیکس نباشد اما حرف‌هایی برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید:

آلیسون (بلا تورن)، سونیا (هانا مای لی) و جان (اندرو لیسانس) در واقع یک فرقه شیطان پرست هستند که مشغول قربانی کردن انسان‌ها می‌شوند.

این فیلم در خالص‌ترین شکل خود یک ضرب و شتم مطلق است اما در واقع قلب تپنده بسیار شیرینی در مرکز آن وجود دارد، حتی اگر برای دیدن آن مجبور باشید چند لایه از پوست خود را برش دهید. با نوشتار بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس همراه ما باشید.

21 Jump Street

بهترین فیلم کمدی نتفلیکس
بهترین کمدی نتفلیکس, بهترین نتفلیکس کمدی
  • کارگردانان: فیل لرد، کریس میلر
  • نویسنده: مایکل باکال
  • بازیگران:چنینگ تیتوم، جونا هیل، بری لارسون، دیو فرانکو

من مطمئن نیستم که فیل لرد و کریس میلر هرگز به اوجِ “خب، این نباید کار می‌کرد اما کرد”ی که با کمدی انیمیشن موفق خود به آن رسیدند، رسیده باشند.

اما آنها با اولین فیلم خود (خیابان جامپ 21) که اقتباسی از پلیس بداخلاق اواخر دهه 80 است و تبدیل آن به یک کمدی پلیسی با بازی جونا هیل و چانینگ تیتوم کاری نوین را در نتفلیکس انجام دادند.

بیشتر بخوانید:

هیل و تیتوم، مورتون اشمیت و گرگ جنکو، افسران تازه کار هستند که مخفیانه به یک دبیرستان فرستاده می‌شوند تا هر کسی را که داروی جدیدی به نام HFS می‌فروشد ردیابی کنند. خیابان جامپ 21 بهترین برداشت مدرن از کمدی پلیس بداخلاق است. با نوشتار بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس همراه ما باشید.

Tommy Boy

بهترین فیلم نتفلیکس کمدی, بهترین فیلم های نتفلیکس کمدی
بهترین فیلم نتفلیکس کمدی, بهترین فیلم های نتفلیکس کمدی
  • کارگردان: پیتر سگال
  • نویسندگان: بانی ترنر، تری ترنر
  • بازیگران: کریس فارلی، دیوید اسپیس، راب لو، برایان دنهی

سریال تامی بوی در مورد یک تنبلِ احمق است که به جاده می‌رود تا لنت ترمز بفروشد و شرکت قطعات خودروی پدر محبوبش را سرپا نگه دارد. دلایل خوبی وجود دارد که نقش تامی بوی، فارلی را از بین بازیگران مورد علاقه همه در Saturday Night Live بُلد کرد. با نوشتار بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس همراه ما باشید.

Chef

بهترین فیلم کمدی نتفلیکس
بهترین فیلم کمدی نتفلیکس, بهترین نتفلیکس کمدی
  • نویسنده/کارگردان: جان فاورو
  • بازیگران: جان فاورو، سوفیا ورگارا، جان لگوئیزامو، اسکارلت جوهانسون، داستین هافمن

شاید سرآشپز بهترین فیلم نتفلیکس کمدی باشد. جان فاورو پس از تلاش در فیلم‌های پرهزینه‌ای مانند مرد آهنی و کابوی‌ها در برابر بیگانگان و نویسندگی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی و بازی در این داستان کوچک درباره یک سرآشپز لس‌آنجلسی که شغل خود را از دست می‌دهد و به سمت مدیریت یک فیلم می‌رود، به ریشه‌های خود بازگشت. با نوشتار بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس همراه ما باشید.

As Good As It Gets

بهترین فیلم های نتفلیکس کمدی
بهترین فیلم های نتفلیکس کمدی
  • کارگردان: جیمز ال بروکس
  • نویسندگان: مارک اندروس، جیمز ال. بروکس
  • بازیگران: جک نیکلسون، هلن هانت، گرگ کینیر، کوبا گودینگ جونیور، اسکیت اولریش

جناب جک نیکلسون و هلن هانت این درام عاشقانه جیمز ال. بروکس را به جدیدترین فیلمی تبدیل می‌کنند که دو اسکار را در یک شب به خانه ببرند.

بیشتر بخوانید:

نیکلسون نقش یک رمان‌نویس عاشق و شیدا را بازی می‌کند. او نقشی سخت را به شدت بی‌تکلف بازی می‌کند و به لطف ترکیبی از تماشای سگ کوچک همسایه‌اش (گرگ کینیر) و شروع رابطه با یک پیشخدمت (هانت) در غذاخوری مورد علاقه‌اش به تدریج شروع به نرم شدن می‌کند. با نوشتار بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس همراه ما باشید.

Mystery Men

بهترین فیلم های نتفلیکس کمدی
بهترین فیلم های نتفلیکس کمدی
  • کارگردان: Kinka Usher
  • نویسنده: نیل کاتبرت
  • بازیگران: بن استیلر، ویلیام اچ میسی، هنک آزاریا، جین گاروفالو، پل روبن، کل میچل، جفری راش

ده سال قبل از اینکه فیلم‌های ابرقهرمانی به طور کامل هالیوود را تسخیر کنند Kinka Usher و گروهی از بازیگران خوب یک کمدی کمدی به نام Mystery Men را به نمایش گذاشتند. با نوشتار بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس همراه ما باشید.

مدتی طول کشید تا Mystery Men به عنوان جواهری عمیقا عجیب و واقعا خند‌ه‌دار شنل و لباس‌های قبل از قرن 2000 را به خود بپوشد. این فیلم شاید بهترین کمدی نتفلیکس به شمار بیاید.

سه‌گانه ابرقهرمانی بسیار ناموفق آقای خشمگین (بن استیلر)، بیل‌زن با ابزار باغبانی (ویلیام اچ میسی) و آبی راجا (هنک آزاریا) که ابزار پرتاب می‌کند در جذب نیرو با مشکل مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

درین بین کازانووا فرانکنشتاین نیز دیوانه است. جفری راش قدرتمندترین قهرمان زمین، کاپیتان آمیزینگ (گرگ کینیر) را اسیر می‌کند. خدمه رده Z که از قهرمانان  تشکیل شده‌اند با آوردن افرادی مانند Bowler (Janeane Garofalo)، Spleen (Paul Ruebens) و Invisible Boy (کل میچل)، وظیفه دارند کل جهان را نجات دهند. با نوشتار بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس همراه ما باشید.

Last Action Hero

بهترین فیلم کمدی نتفلیکس, بهترین فیلم نتفلیکس کمدی

بهترین کمدی نتفلیکس, بهترین نتفلیکس کمدی

  • کارگردان: جان مک تیرنان
  • نویسنده: شین بلک، دیوید آرنوت
  • بازیگران: آرنولد شوارتزنگر، آستین اوبراین، چارلز دنس، رابرت پروسکی

از بهترین نتفلیکس کمدی این فیلم با بازی آرنولد است. آرنولد شوارتزنگر در حال جعل اسناد و ایجاد انفجارهایی است. این‌ها پارامترهای معرفِ آرنولد هستند. درین فیلم آرنولد شوارتزنگر در داخل داستانی اشکن و کمدی است.

بیشتر بخوانید:

هنگامی که یک بلیط جادویی دنی مادیگان (آستین اوبراین) را به روی صفحه نقره‌ای می‌فرستد او با نماد اکشن (سبک مورد علاقه خود)، جک اسلیتر (شوارتزنگر) را بر ذروی پرده سینما برد.

تا بندیکت شرور (چارلز دنس) را از ورود به دنیای واقعی باز دارد. این فیلم یک زمان خوب و لذت‌بخش از یک غوغا است که شامل همه چیز می شود.

از رابرت پاتریک در نقش ترمیناتور T2 خود گرفته تا شوارتزنگر که نقش خودش را بازی می‌کند تا حضور کوتاهِ دنی دویتو به عنوان یک کارآگاه گربه‌سان به نام ویسکرز. با نوشتار بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس همراه ما باشید.

!Mars Attacks

بهترین فیلم کمدی نتفلیکس, بهترین فیلم نتفلیکس کمدی
بهترین فیلم کمدی نتفلیکس, بهترین فیلم نتفلیکس کمدی
  • کارگردان: تیم برتون
  • نویسنده: جاناتان جمز
  • بازیگران: جک نیکلسون، گلن کلوز، پم گریر، مایکل جی فاکس، پیرس برازنان، سارا جسیکا پارکر، دنی دویتو، مارتین شورت و ناتالی پورتمن

حملات مریخ یکی از بهترین فیلم‌های تیم برتون است و هیچ شباهتی به فیلم‌های دیگری که او تاکنون ساخته است ندارد. این فیلم که در سال 1996 اکران شد بر اساس مجموعه‌ای کمیک به همین نام است.

بیشتر بخوانید:

این فیلم حول محور شخصیت‌های مختلفی می‌چرخد که همگی با پیامدهای تهاجم مریخی‌ها سروکار دارند. لبه‌ای مبهم و طنزآمیز در کل ماجرا وجود دارد و می‌توانید حس کنید که برتون در حال چشمک زدن از طریق دوربینی در حال انفجار را دارد که پاهای بشریت را روی آتش نگه می‌دارد. با نوشتار بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس همراه ما باشید.

School of Rock

بهترین فیلم کمدی نتفلیکس, بهترین فیلم نتفلیکس کمدی
بهترین کمدی نتفلیکس, بهترین فیلم نتفلیکس کمدی
  • کارگردان: ریچارد لینکلیتر
  • نویسنده: مایک وایت
  • بازیگران: جک بلک، جوآن کیوزاک، مایک وایت، میراندا کاسگروو، جوی گیدوس جونیور، کوین کلارک

به نظر می‌رسد ندادن اسکار بهترین بازیگر مرد به جک بلک برای فیلم مدرسه راک یکی از بزرگترین اشتباهات آکادمی بود. زیرا واقعا یکی از شگفت‌انگیزترین و با شخصیت‌ترین فیلم‌های کمدی تمام دوران است.

بیشتر بخوانید:

در موزیک کمدی صمیمانه ریچارد لینکلیتر، بلک در نقش دیوی فین، به تازگی از گروه راک محلی خود اخراج شده و به عنوان معلمِ جایگزین ظاهر شده است.

وقتی معلوم شد که دانش‌آموزان هوراس گرین در موسیقی بسیار خوب هستند دیوی فرصتی را می‌بیند تا بزرگترین گروه راک تمام دوران را تشکیل دهد (که در آن 98 درصد از نوازندگان 15 ساله هستند).

مدرسه راک با موسیقی متنِ خوب راکش، کارگردانی آزاد لینکلیتر، و اجرای توپ‌آوت بلک یکی از بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس به شمار می‌رود. با نوشتار بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس همراه ما باشید.

The Lovebirds

بهترین فیلم های نتفلیکس کمدی
بهترین فیلم های نتفلیکس کمدی
  • کارگردان: مایکل شوالتر
  • نویسنده: آرون آبرامز، برندان گال
  • بازیگران: کومیل نانجیانی، عیسی رائه، پل اسپارکس، آنا کمپ

کاراکتر مردِ این فیلم بسیار جذاب است. پرندگان عشق بازیگرانی چون کومیل نانجیانی و عیسی رائه را در نقش زوجی دارد که پس از چهار سال زندگی مشترک در آستانه جدایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

آنها پس از مشاهده یک قتل ناگهانی خود را متواری می‌کنند. کارگردان اثر شوالتر در نهایت همه چیز را در یک مجموعه کاملا استاندارد از ضربات اکشن کمدی تنظیم می‌کند.

دو بازیگر اصلی فیلم بسیار سرگرم کننده هستند. شما تقریبا آنها را در هر جایی از زندگی خود پیدا خواهید کرد. یکی از بهترین فیلم‌های کمدی اصلی نتفلیکس، The Lovebirds است که کاملا ارزش دیدن دارد. با نوشتار بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس همراه ما باشید.

Team America: World Police

بهترین فیلم های نتفلیکس کمدی
بهترین کمدی نتفلیکس
  • کارگردان: تری پارکر
  • نویسندگان: تری پارکر، مت استون و پم برادی
  • بازیگران: تری پارکر، مت استون، کریستن میلر، داران نوریس، فیل هندری

وقتی می‌خواهید آنقدر بخندید که شکم‌درد بگیرید “تیم آمریکا: پلیس جهانی” انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. تری پارکر و مت استون در 20 سال گذشته کار زیادی بجز “پارک جنوبی” انجام نداده اند اما تیم آمریکا در سال 2004 همانقدر تیزبین و خنده دار است که انتظار دارید.

بیشتر بخوانید:

این فیلم به طور کامل با عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی (بهترین انیمیشن های کمدی 2022) ساخته شده است و یک طنز کامل است که جنگ ایالات متحده آمریکا را علیه ترور هدف قرار می‌دهد.

با تمرکز بر عنوان “پلیس جهانی” که به کشورهای معطوف است و همه چیز را به نام آزادی ویران می‌کند. این فیلم دارای سکانس‌های کاملا دیوانه کننده و مهیج است. با نوشتار بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس همراه ما باشید.

American Ultra

بهترین فیلم کمدی نتفلیکس, بهترین فیلم نتفلیکس کمدی
بهترین نتفلیکس کمدی, بهترین کمدی نتفلیکس
  • کارگردان: نیما نوری زاده
  • نویسنده: مکس لندیس
  • بازیگران: جسی آیزنبرگ، کریستن استوارت، تافر گریس، کانی بریتون، والتون گوگینز، جان لگوئیزامو، بیل پولمن و تونی هیل

اگر کمدی‌های اکشن برای شما جذاب هستند American Ultra را نگاه کنید. در این فیلم که در سال 2015 اکران شد جسی آیزنبرگ و کریستن استوارت بازی می‌کنند.

آیزنبرگ نقش مردی را بازی می‌کند که خود را هدف سیا می‌بیند. او ناگهان چیزی را در اعماق وجودش فعال می‌کند. زیرا متوجه می‌شود که درونش یک مامور خوابیده که مهارت‌های مبارزه دقیقی دارد. لازم به ذکر است کارگردان این فیلم ایرانی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *