تاریخ انتشار نیم فصل دوم سریال خاتون ؛ دانلود آنونس پارت 2 خاتون اثر تینا پاکروان

برای اطلاع از تاریخ انتشار نیم فصل دوم سریال خاتون در نوشتار جدید فیگار همراه باشید. لیست اسامی بازیگرانی که در این فصل اضافه شده‌اند، تهیه شده است.

سریال خاتون که چندی پیش از پلتفرم “نماوا” پخش شد، مورد توجه مخاطب قرار گرفت. ستارگانی چون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدم و بابک حمیدیان در این سریال حضور داشتند.

در نیم فصل دوم این سریال نیز ستارگان جدیدی اضافه خواهند شد که در ادامه لیست بازیگران فصل 2 سریال خاتون برای شما تهیه کرده‌ایم. خاتون در بخش‌های فنی بسیار غنی است.

پاکروان (کارگردان خاتون) در ساخت سریالش از عوامل حرفه‌ای برای پشت دوربین بهره برده است. فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس، گریم و موسیقی متن، از نکات مثبت و دستاوردهای هنری خاتون به شمار می‌رود. هومن بهمنش در خلق قاب‌های زیبا و منحصر به فرد، نورپردازی استادانه و حرکت‌های دوربین ملایم و حساب شده، بسیار دقیق و بی نظیر عمل کرده است. به گونه‌ای که هر فریم از این سریال را به مثابه یک قاب نقاشی شده مجزا می‌توان در نظر گرفت.

منحصر به فرد بودن این سریال و داستان آن باعث شده مردم در مورد اینکه  نیم فصل دوم خاتون کی پخش میشه ؟ کنجکاو شوند. زمان پخش فصل 2 سریال خاتون مشخص شده و قرار است به زودی پخش شود. برای اطلاع از تاریخ انتشار نیم فصل دوم سریال خاتون و دانلود تریلر بخش دوم سریال خاتون همراه ما باشید.

تاریخ انتشار نیم فصل دوم سریال خاتون

دانلود آنونس پارت 2 خاتون اثر تینا پاکروان

نیم فصل دوم خاتون کی پخش میشه
نیم فصل دوم خاتون کی پخش میشه

در مقاله‌های ذیل از سایت فیگار، می‌توانید نقد قسمت‌های مختلف سریال خاتون را مطالعه نمایید:

لیست مقاله‌های سایت فیگار در رابطه با فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی در یک نگاه:

زمان پخش فصل 2 سریال خاتون

نیم فصل دوم خاتون کی پخش میشه
نیم فصل دوم خاتون کی پخش میشه

از بازیگران اصلی سریال می‌توان به نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میر سعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی و ستاره پسیانی اشاره کرد. داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود.

سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند

زمان پخش فصل 2 سریال خاتون ششم دی‌ماه خواهد بود. نیم فصل دوم این سریال توسط پلتفرم نماوا پخش خواهد شد. بازیگرانی جدیدی به لیست اسامی ستارگان این سریال اضافه شده‌اند، که در ادامه معرفی خواهند شد.


علاوه بر تاریخ انتشار نیم فصل دوم سریال خاتون می‌توانید نگاهی به مطالب ذیل نیز بیاندازید:


بازیگران فصل 2 سریال خاتون

بازیگران فصل 2 سریال خاتون, نیم فصل دوم خاتون کی پخش میشه
بازیگران فصل 2 سریال خاتون, نیم فصل دوم خاتون کی پخش میشه
  • ستاره اسکندری
  • محمدرضا شریفی‌نیا
  • پانته‌آ پناهی‌ها
  • بانیپال شومون
  • بیژن امکانیان
  • محمد شیری
  • پیام دهکردی

اسامی فوق بازیگران فصل 2 سریال خاتون ستارگانی هستند که در نیم فصل دوم سریال خاتون حضور خواهند داشت. برای دانلود تریلر بخش دوم سریال خاتون همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

نیم فصل دوم خاتون کی پخش میشه
نیم فصل دوم خاتون کی پخش میشه

دانلود تریلر بخش دوم سریال خاتون

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار نیم فصل دوم سریال خاتون سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

سوالات متداول در رابطه با تاریخ انتشار نیم فصل دوم سریال خاتون

آیا نیم فصل دوم سریال خاتون آخرین فصل است؟

هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با این مسئله مشخص نشده است.

بازیگران جدید نیم فصل دوم سریال خاتون چه کسانی هستند؟

ستاره اسکندری، محمدرضا شریفی‌نیا، پانته‌آ پناهی‌ها، بانیپال شومون، بیژن امکانیان، محمد شیری و پیام دهکردی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *