درگیری حسین کلاته و مجید جامه بزرگ ؛ علت درگیری خونین چه بود ؟

محرومیت یک ساله دو بدنساز ایران به دلیل درگیری در مسابقات جهانی اسپانیا این چند روز ترند شده است. با نوشتار درگیری حسین کلاته و مجید جامه بزرگ همراه فیگار بمانید.

دو نماینده پرورش اندام ایران به دلیل درگیری درحاشیه رقابت‌های جهانی اسپانیا، یک سال از حضور در میادین محروم شدند. در ادامه با نوشتار محرومیت حسین کلاته و مجید جامه بزرگ همراه فیگار بمانید.

درگیری حسین کلاته و مجید جامه بزرگ

علت درگیری خونین چه بود ؟

کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی رای خود را درباره تخلفات و درگیری رخ داده میان آقایان حسین کلاته و مجید جامه بزرگ در مسابقات جهانی پرورش اندام در کشور اسپانیا صادر کرد.

درگیری خونین ۲ ملی پوش ایرانی در اسپانیا

فیلم درگیری حسین کلاته و مجید جامه بزرگ, درگیری حسین کلاته و مجید جامه بزرگ, محرومیت حسین کلاته و مجید جامه بزرگ, درگیری خونین حسین کلاته و مجید جامه بزرگ, محرومیت یکساله دو بدنساز
فیلم درگیری حسین کلاته و مجید جامه بزرگ, محرومیت حسین کلاته و مجید جامه بزرگ

این رای ظرف مدت بیست روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته تجدید نظر فدراسیون است. در پایان رقابت‌های بدنسازی قهرمانی جهان در اسپانیا که با قهرمانی ایران همراه بود، این دو ملی پوش پرورش اندام ایران هنگام عزیمت تیم به فرودگاه اسپانیا برای بازگشت به ایران، در اتوبوس با یکدیگر درگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

این دو ملی پوش که در یک وزن مشترک در رقابت‌های جهانی اسپانیا حضور داشتند، در حضور دیگر اعضای تیم شدیدا با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری، آسیب دیدگی و خونریزی از ناحیه سر یکی از آن ها را در پی داشت.

بیشتر بخوانید:

همچنین کمیته انضباطی در خصوص تخلفات و شکایات صورت گرفته راجع به آقایان کریم و اکبر طالشی و پیمان ماهری پور مربوط به شبکه های مجازی و بی حرمتی های ایجاد شده، رای خود را صادر کرد. بر همین اساس و طبق اعلام کمیته انضباطی، رای بر تذکر کتبی و درج در پرونده برای هر یک از مرتکبین صادر گردید.

فیلم درگیری حسین کلاته و مجید جامه بزرگ

فیلم درگیری حسین کلاته و مجید جامه بزرگ

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار درگیری خونین حسین کلاته و مجید جامه بزرگ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *