فیلم رقص سام درخشانی ؛ حاشیه‌ای از جنس دانس

انتقاد تند به فیلم رقص زنانه سام درخشانی با شورت کوتاه این روزها ترند شده است و در همه محافل صحبت آن است. در ادامه با نوشتار فیلم رقص سام درخشانی همراه ما بمانید.

فیلمی که سام درخشانی در شب سال نوی میلادی انتشار داد با انتقادات تندی روبرو شد. در ادامه می‌توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف دانلود کنید.

فیلم رقص سام درخشانی

حاشیه‌ای از جنس دانس

فیلم رقص زنانه سام درخشانی, فیلم رقص سام درخشانی, جلف بازی سام درخشانی, ویدیو رقصیدن سام درخشانی
فیلم رقص زنانه سام درخشانی, جلف بازی سام درخشانی, ویدیو رقصیدن سام درخشانی

ماجرای فیلم رقص جنجالی و جلف بازی سام درخشانی شب سال نو میلادی ۲۰۲۲ با شلوارک و شورت مامان دوز و لباس بابانوئل و حرکات نامتعارف بسیار مورد توجه طرفدار این بازیگر سینما و تلویزیون قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

واکنش ها و بازخوردهای منفی و مثبت به فیلم رقص سام درخشانی در شب سال نو میلادی ۲۰۲۲ در شبکه‌های اجتماعی زیاد بوده و برخی معتقد هستن که این خود سام درخشانی نیست و فقط شبیه او است و برخی نیز از دیدن کلیپ و فیلم رقص سام درخشانی خوششان آمده و کلی کیفور شدند که شما هم در کلیپ زیر ببییند:

فیلم رقص سام درخشانی

ویدیو رقصیدن سام درخشانی با استایل عجیب و غریب و اضافه وزنی که دارد موجب شده که مورد انتقاد بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار بگیرد و این کار او را در شان یک بازیگر سینما با شخصیتی که از آن می شناسند ندانند.

بیشتر بخوانید:

درخشانی در اینستاگرامش ویدئویی ساختگی از خود در حال رقص در فضایی با تزئینات سال نو میلادی منتشر کرد. او در این پست نوشته که این ویدئو با ادیت یکی از دوستانش ساخته شده و در حقیقت تنها صورت سام درخشانی به این تصاویر اضافه شده است.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی سام درخشانی

فیلم رقص زنانه سام درخشانی, فیلم رقص سام درخشانی, جلف بازی سام درخشانی, ویدیو رقصیدن سام درخشانی
فیلم رقص زنانه سام درخشانی, فیلم رقص سام درخشانی, جلف بازی سام درخشانی, ویدیو رقصیدن سام درخشانی

در بیوگرافی سام درخشانی می‌خوانید که وی یک برادر و یک خواهر دارد و متاهل می‌باشد. همسر سام درخشانی عسل امیر پور نام دارد وی متولد ۱۳۶۲ و مربی بدنسازی است. هم اکنون این زوج دارای دو فرزند دختر و پسر می باشند.

بیشتر بخوانید:

سام درخشانی و عسل امیرپور در ابتدا و در آذر ۹۶ صاحب یک فرزند دختر به نام برکه شدند؛ سام درخشانی علاقه زیادی به دخترش دارد و حتی قبل از ازدواجش همیشه آرزو داشت، دختری چشم رنگی با موهای فرفری داشته باشد. همچنین آنها در مهر ۹۹ صاحب فرزندی پسر شدند که نامش را برسام نامیدند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ویدیو رقصیدن سام درخشانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *