هواپیمای آخرالزمانی آمریکا ؛ آمریکا آماده باش هسته ای روسیه را جدی گرفته است ؟

گزارش‌هایی به پرواز درآمدن هواپیمای آخرالزمانی آمریکا که در برابر انفجار هسته‌ای مقاوم است، در یک ماموریت تمرینی منتشر شده است.

به نقل از بی‌جی‌آر «هواپیمای آخرالزمان» در واقع یک بوئینگ 747 تغییریافته است و می‌تواند در جنگ‌ هسته‌ای دوام بیاورد و گزارش‌ها از پرواز آن در هفته پیش برای مدت بیش از چهار ساعت و به دنبال اعلام آماده‌باش سلاح‌های هسته‌ای روسیه در هفته پیش بوسیله ولادیمیر پوتین خبر می‌دهند. در ادامه با خبر هواپیمای آخرالزمان آمریکا همراه فیگار بمانید.

هواپیمای آخرالزمانی آمریکا

آمریکا آماده باش هسته ای روسیه را جدی گرفته است ؟

هواپیمای آخرالزمانی آمریکا
هواپیمای آخرالزمانی آمریکا چیست, هواپیمای آخرالزمان, هواپیمای آخرالزمان آمریکا

هواپیمای آخرالزمانی آمریکا چیست ؟

شانزدهم اسفند ماه سال 1400 شمسی و در کشاکش تهاجم نظامی روسیه به اوکراین و پس از انتشار خبر به پرواز درآمدن هواپیمای آخرالزمان تازه ساخته‌ شده ی نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، خبری مبنی بر به پرواز درآمدن هواپیمای آخرالزمان نیروی هوایی روسیه نیز که در برابر انفجار هسته‌ ای مقاوم می باشد، بر فراز مسکو منتشر شد! اتفاقی که باعث ایجاد نگرانی شده است

بیشتر بخوانید :

این هواپیما روز جمعه و پس از پرواز از فرودگاه بین‌ المللی ونوکوو (یک فرودگاه بین‌ المللی دو بانده واقع در 28 کیلومتری جنوب غربی از مرکز شهر مسکو) برای مدت سه ساعت و 41 دقیقه بر فراز شهر مسکو به پرواز درآمد و در نهایت در همین فرودگاه به زمین نشست.

بیشتر بخوانید :

جالب است بدانید این هواپیماها که به خاطر توانایی در دوام آوردن در برابر انفجار هسته‌ ای، هواپیمای آخرالزمان نامیده می‌ شوند، به عنوان پست فرماندهی و کنترل هوایی بالقوه برای مقامات ارشد پس از حوادثی مانند یک جنگ هسته‌ ای به کار گرفته می‌ شوند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار هواپیمای آخرالزمانی آمریکا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *