حقوق سربازان در سال 1401 ؛ حقوق سربازان در سال جدید چقدر خواهد بود ؟

حقوق سربازان در سال 1401 افزایش یافته است و بر اساس مصوبه مجلس حداقل حقوق سربازان سه میلیون تومان و حداکثر آن، چهار میلیون و 500 هزار تومان است

پارسال متوسط حقوق سربازان 300 هزار تومان بود که این رقم امسال به ۱.۵ میلیون تومان رسید و سال بعد بالای ۳.۵ میلیون تومان خواهد شد. در ادامه با خبر افزایش حقوق سربازان همراه فیگار بمانید.

حقوق سربازان در سال 1401

حقوق سربازان در سال جدید چقدر خواهد بود ؟

حقوق سربازان در سال 1401
آیا افزایش حقوق سربازان تصویب شد, حقوق سربازان چقدر است, حقوق سربازان 1401, حقوق سربازان در سال 1401

آیا افزایش حقوق سربازان تصویب شد ؟

حجت الاسلام «محمدرضا میرتاج الدینی» در گفت‌وگویی افزود: مصوبه کمیسیون تلفیق درباره افزایش حقوق سربازان در سال آینده منتفی نشده است و در صورت تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان در سال 1401 اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید :

همچنین حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، عضو کمیسیون تلفیق از افزایش 60 تا 90 درصدی حقوق سربازان 1401 خبر داده و گفته است: «این افزایش بر مبنای وضعیت تاهل و منطقه ارائه خدمت آنها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید :

حقوق سربازان چقدر است ؟

عضو کمیسیون تلفیق حقوق سربازان متاهل در سال 1401 را 5 میلیون تومان اعلام کرده و گفته است: «‏به‌طور میانگین حقوق سربازان نسبت به امسال سه برابر می‌شود، حقوق سربازان مجرد غیرعملیاتی نیز معادل 60 درصد یک پایور، سربازان مجرد عملیاتی معادل 75 درصد یک پایور و سربازان متاهل معادل 90 درصد یک پایور خواهد شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حقوق سربازان در سال 1401 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *