بیوگرافی فراز بهزادی شاعر ؛ فراز بهزادی درگذشت – جزئیات خبر + عکس

بیوگرافی فراز بهزادی شاعر جوان وعکس ها و اشعار های فراز بهزادی شاعر معاصر ایران همراه با زندگی شخصی و حرفه ای فراز بهزادی و علت فوت وی.

فراز بهزادی شاعر، منتقد ادبی و صاحب آثاری، چون «بگو در ماه خاکم کنند» دیشب بر اثر ایست قلبی درگذشت. در ادامه با خبر درگذشت فراز بهزادی همراه فیگار بمانید.

بیوگرافی فراز بهزادی شاعر

فراز بهزادی درگذشت جزئیات خبر + عکس

بیوگرافی فراز بهزادی شاعر
فرزاد بهزادی درگذشت, بیوگرافی فرزاد بهزادی, درگذشت فراز بهزادی

فرزاد بهزادی درگذشت

محسن میرکلایی از نزدیکان این شاعر فقید گفت: فراز بهزادی شاعر و منتقد ادبی و مدرس دانشگاه، دیشب جمعه 20 اسفند 1400 بر اثر ایست قلبی جهان را بدرود گفت. بهزادی در سال 1360 در خانواده‌ای ادیب و شاعرپرور از منطقه دشتی استان بوشهر متولد شد. او نخستین شعرهایش را در مطبوعات بوشهر و ایران از جمله نسیم جنوب و کارنامه منتشر کرد.

بیشتر بخوانید :

وی افزود: نخستین دفتر او با عنوان «بگو در ماه خاکم کنند» در سال 1381 و توسط انتشارات نیم‌نگاه منتشر شد و با استقبال بی‌نظیر مواجه شد. از جمله مقاله‌ای با عنوان «فراز میوه‌ای همیشه تلخ» به قلم زنده‌یاد منوچهر آتشی درباره این کتاب نگاشته شد. دومین دفتر شعر ایشان با عنوان «عصر گرد وُ خاکسپاری من» در سال 1396 توسط انتشارات هشت منتشر شد. بهزادی این روزها در حال آماده کردن پایان‌نامه دکتری خود بود. همچنین او همسر سمیرا چراغ‌پور شاعر معاصر بود.

بیوگرافی فراز بهزادی

فراز بهزادی در سال 1360 در خانواده ای ادیب و هنرمند و اهل شعر و ادبیات در منطقه دشتی استان بوشهر متولد شد. او نخستین شعرهایش را در مطبوعات بوشهر و ایران از جمله نسیم جنوب و کارنامه منتشر کرد.

بیشتر بخوانید :

او از شاعران جوان و متقد ادبی اهل ایران بود که طرفداران زیادی داشت و دو شعر بگو در ماه خاکم کنند و عصر گرد و خاکسپاری من بسیار معروف مشهور است و به چاپ دوم و سوم رسیده است.

نخستین دفتر او با عنوان «بگو در ماه خاکم کنند» در سال 1381 و توسط انتشارات نیم‌نگاه منتشر شد و با استقبال بی‌نظیر مواجه شد. از جمله مقاله‌ای با عنوان «فراز میوه‌ای همیشه تلخ» به قلم زنده‌یاد منوچهر آتشی درباره این کتاب نگاشته شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیوگرافی فراز بهزادی شاعر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *