سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر ؛ سلمان اسماعیلی فرماندار ویژه شهرستان ملایر شد

سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر در آئینی با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان بعنوان فرماندار ویژه شهرستان ملایر معرفی شد.

آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان ملایر با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد. در ادامه با خبر سلمان اسماعیلی ملایر همراه فیگار بمانید.

سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر

سلمان اسماعیلی فرماندار ویژه شهرستان ملایر شد

سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر
سلمان اسماعیلی ملایر, سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر شد, فرماندار ملایر سلمان اسماعیلی

سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر شد

استاندار همدان با بیان اینکه طبیعی است با جابجایی دولت، افراد با نگرش و دیدگاه جدید و متناسب با دیدگاه دولت جایگزین شوند، گفت: نگاه دولت سیزدهم یک نگاه انتحاری به قدرت است و انتخاب سلمان اسماعیلی بعنوان فرماندار ویژه شهرستان ملایر، با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند ایشان در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و امنیتی، اقدامی مبارک است.

بیشتر بخوانید :

امام جمعه ملایردر این آئین اظهار کرد: طبق فرمایشات امام خمینی (ره)، اگر مسئولان جمهوری اسلامی به فکر ایجاد حکومت جهانی امام زمان(عج) نباشند، خائن و خطرساز هستند حتی اگر به مردم خدمت کنند.

همچنین حجت الاسلام محمدباقر برقراری با تاکید بر اینکه این مسئله تلنگر مهمی است و وظیفه سنگینی بر دوش ما می‌گذارد، ادامه داد: در هر سمت و مسئولیتی باید به فکر ایجاد حکومت اسلامی باشیم چرا که نظام اسلامی مقدمه و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.

شهرستان ملایر دومین شهرستان بزرگ استان است و به لحاظ ظرفیت‌های بالایی که دارد از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای در استان و حتی کشور برخوردار است به این ترتیب تعیین‌تکلیف مدیریت ارشد شهرستان و انتصاب فرمانداری شایسته و جهادی به یکی از دغدغه‌ها و مطالبات جدی مردم تبدیل شده بود تا اینکه بلأخره انتظارها به سر رسید و با انتخاب استاندار و طی حکمی از سوی وزیر کشور، فرماندار ملایر سلمان اسماعیلی شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *