علی دایی و محمدرضا گلزار ؛ دیدار صمیمی علی دایی با محمدرضا گلزار + بیوگرافی

علی دایی و محمدرضا گلزار دو دوست صمیمی، پس از سال ها با هم دیدار کردند، وحید شمسایی دوست صمیمی علی دایی هم در عکس منتشر شده حضور دارد.

به تازگی عکسی از علی دایی اسطوره فوتبال ایران که مدت هاست از حضور در دنیای فوتبال امتناع کرده همراه با دوستان صمیمیش محمدرضا گلزار و وحید شمسایی منتشر شده است. در ادامه با خبر دیدار علی دایی و محمدرضا گلزار همراه فیگار بمانید.

علی دایی و محمدرضا گلزار

دیدار صمیمی علی دایی با محمدرضا گلزار + بیوگرافی

علی دایی و محمدرضا گلزار
محمدرضا گلزار و علی دایی, بیوگرافی علی دایی, بیوگرافی محمدرضا گلزار, دیدار علی دایی و محمدرضا گلزار

در دقایقی که لیگ برتر ایران با هیجان زیاد در شهرهای مختلف دنبال می‌شد، همایشی در سالن ایران‌مال برگزار شد که در آن محمدرضا گلزار در شغل جدید خود در عرصه تبلیغاتی حوزه موبایل، میزبان دو چهره درخشان فوتبال و فوتسال ایران بود: علی دایی و وحید شمسایی. به جز این دو یوسف تیموری به عنوان بازیگر هم در این جمع دیده می‌شد.

بیوگرافی علی دایی

علی دایی (زاده 14 بهمن 1348، شناسنامه: 1 فروردین 1348 در اردبیل) بازیکن سابق و مربی فوتبال، تجارت‌پیشه و کارآفرین ایرانی است. او مٶسس و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است.دایی بهترین گلزن تیم ملی و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ جام ملت‌های آسیا به‌شمار می‌رود. که در دوران حرفه‌ای فوتبال خود با زدن ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی ملی، رکورد بیشترین گلِ زده در بازی‌های ملی فوتبال مردان جهان را به‌دست‌آورد.

بیشتر بخوانید :

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار نوازنده و خوانندۀ موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما سال 1356 در شهر تهران متولد شد. او فارغ‌ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه « آزاد اسلامی » اسـت. وی درسال «1379» با ایفای نقش در فیلم – سام و نرگس – قدم بـه عرصۀ‎ سینما گذاشت. محمدرضا گلزار ازدواج نکرده است و مجرد است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علی دایی و محمدرضا گلزار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *