محمود احمدی نژاد و آنجلینا جولی ؛ قدردانی احمدی نژاد از آنجلینا جولی سوژه رسانه ها شد!

گروه سیاسی: محمود احمدی نژاد و آنجلینا جولی تلاش هایی که در جلب توجه جهانی به بحران پناهجویان صورت گرفته است را ستایش کرد.

قدردانی توییتری احمدی‌نژاد از آنجلینا جولی. احمدی نژاد در توئیتی نوشت: احساس مسئولیت خانم آنجلینا جولی نسبت به مردم یمن شایسته تقدیر است. در ادامه با خبر محمود احمدی نژاد و آنجلینا جولی همراه فیگار بمانید.

محمود احمدی نژاد و آنجلینا جولی

قدردانی احمدی نژاد از آنجلینا جولی سوژه رسانه ها شد!

محمود احمدی نژاد و آنجلینا جولی
آنجلینا جولی و احمدی نژاد, محمود احمدی نژاد و آنجلینا جولی

آنجلینا جولی و احمدی نژاد

رئیس جمهوری پیشین ایران، در شبکه اجتماعی توییتر به انگلیسی از خدمات جولی تشکر کرد و نوشت: «کشتن و آواره کردن و زیر پا گذاشتن حق تعیین سرنوشت انسان ها، از هر رنگ و نژاد و دین، تحت هر عنوان که باشد، محکوم است. احساس مسئولیت خانم آنجلینا جولی نسبت به مردم یمن شایسته تقدیر است.» آنجلینا جولی در پی آواره شدن دو میلیون شهروند اوکراینی به یمن سفر کرد تا از جامعه جهانی بخواهد وقوع جنگی جدید باعث از یاد بردن آوارگان جنگ‌های پیشین نشود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محمود احمدی نژاد و آنجلینا جولی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *