راز شعبده بازی عماد پاک نیت ؛ اجرای شعبده بازی عماد پاک نیت در عصر جدید + فیلم

عماد پاک نیت در قسمت 4 از فصل سوم عصر جدید روی صحنه رفت. با ادامه نوشتار راز شعبده بازی عماد پاک نیت در فیگار همراه ما باشید.

در قسمت 4 از فصل سوم عصر جدید عماد پاک نیت 20 ساله از اراک بوده که خود را شعبده باز و حرکات نماشی میداند او توانست اجرای بسیار جذاب را به نمایش بگذارد و مورد توجه قرار بگیرد او در معرفی خود ابتدای برنامه گفت من در تراس خانه مان اجرا میکرده ام و به این کار بسیار علاقه زیادی دارم.

راز شعبده بازی عماد پاک نیت

اجرای شعبده بازی عماد پاک نیت در عصر جدید + فیلم

راز شعبده بازی عماد پاک نیت
اجرای شعبده بازی عماد پاک نیت

اجرای شعبده بازی عماد پاک نیت با توپ های مختلف و دو عیدد لیوان، سبب شد که داوران مسابقه به او 4 چراغ سفید بدهند.

بیشتر بخوانید:

زنگ طلایی عصر جدید ژاله صامتی ؛ اولین زنگ طلایی فصل سوم عصر جدید + فیلم

شعبده بازی عماد پاک نیت ، کارن همایونفر را بسیار هیجان زاده کرد و گفت: برنامه تو را دوست داشتم و کار تو خیلی خوب و موفق بود.

همچنین ژاله صامتی به او رای نداد و گفت مردم به جای من رای بدهند که در نهایت تماشاگران به او امتیاز دادند و چراغ سفید دادند.

بیشتر بخوانید:

اجرای شایان سخایی ؛ اجرای آهنگ باهار شیراز شایان سخایی در عصر جدید + فیلم

فیلم اجرای شعبده بازی عماد پاک نیت در عصر جدید

بیستر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار راز شعبده بازی عماد پاک نیت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *