اخراج حامد لک ؛ یحیی به سیم آخر زد آیا واقعا لک اخراج شده است ؟

اخراج حامد لک ، حامد لک خیلی در این فصل نوشان داشت و بلاخره سرمربی پرسپولیس حامد لک را تا اطلاع ثانوی از این تیم کنار گذاشته و گفته اجازه تمرین کردن ندارد.

پرسپولیس در این فصل فرازونشیب زیادی را در خط دروازه تجربه کرده است. برخلاف فصل پیش که حامد لک یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود و در آسیا و رقابت‌های لیگ برتر کمک زیادی به موفقیت‌های پرسپولیس کرد، در این فصل او فروغ لازم را نداشته است. در ادامه با خبر حامد لک اخراج همراه فیگار بمانید.

اخراج حامد لک

یحیی به سیم آخر زد آیا واقعا لک اخراج شده است ؟

اخراج حامد لک
حامد لک اخراج, اخراج حامد لک پرسپولیس

اخراج حامد لک از پرسپولیس

حامد لک آن قدر در این فصل نوسان داشت تا اینکه بالاخره پرسپولیس تصمیم گرفت دروازه‌بان جدیدی به خدمت بگیرد. اینطور شد که احمد گوهری دروازه‌بان تیم صنعت نفت آبادان در نیم‌فصل راهی پرسپولیس شد و پیراهن تیم تیم را به تن کرد. از زمانی که گوهری به ترکیب اضافه شده، حامد لک بیشتر روی نیمکت نشسته و کمتر فرصت بازی کردن در ترکیب اصلی را به دست آورده است؛ یکی دوباری هم که چنین فرصتی نصیبش شده با گاف‌های عجیب و غریب دوباره کاری کرده تا نیمکت نشین شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اخراج حامد لک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *