بیوگرافی حجت الاسلام پاکدامن ؛ شهادت دومین طلبه مضروب در حرم مطهر رضوی

16 فروردین 1401 اتفاق دلخراشی در حرم امام رضا رخ داد که دومین طلبه مضروب به شهادت رسید. با بیوگرافی حجت الاسلام پاکدامن همراه فیگار باشید.

پسر جوانی با چاقو به سه روحانه در حرم امام رضا حمله کرد که متاسفانه دو تن از انها جان خود را از دست دادند. حجت الاسلام اصلانی و پاکدامن اسامی این دو قربانی حمله تروریستی میباشند.

لحظه دستگیری ضارب مشهد ؛ حمله به طلبه در حرم مطهر رضوی + فیلم

بیوگرافی حجت الاسلام پاکدامن

شهادت دومین طلبه مضروب در حرم مطهر رضوی

بیوگرافی حجت الاسلام پاکدامن
شهادت حجت الاسلام پاکدامن

بیشتر بخوانید:

حجت الاسلام اصلانی از جانبازان دوران دفاع مقدس، برادر دو شهید و روحانی جهادی فعال در حاشیه شهر مشهد که ظهر امروز در صحن جامع پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر با سلاح سرد(چاقو) مورد حمله یک ضارب قرار گرفته بود، آسمانی شد.

حجت اسلام پاکدامن و دارایی هم در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفتند که متاسفانه  کمی بعد حجت الاسلام پاکدامن به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام پاکدامن نیز از طلاب فعال در حاشیه شهر مشهد بود که برای بهبود وضعیت مردم این مناطق تلاش می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیوگرافی حجت الاسلام پاکدامن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “بیوگرافی حجت الاسلام پاکدامن ؛ شهادت دومین طلبه مضروب در حرم مطهر رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *