اوقات شرعی ماه مبارک رمضان مشهد ؛ دانلود جدول اوقات شرعی ماه رمضان ١۴٠١ شمسی

به منظور راحتی و در دسترس بودن همیشگی، جدول اوقات شرعی ماه مبارک رمضان مشهد (سال ١۴٠١ شمسی | ٢٠٢٢ میلادی | ١۴۴٣ قمری) در سایت فیگار قرار گرفت.ماه مبارک رمضان با فضیلت‌ترین ماه سال شمرده می‌شود، ماهی که قرآن در آن نازل شده است آنجا که فرمود «شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآن‏…» (بقره ۱۸۵) همچنین رمضان، ماهی است که مهم‌ترین شب سال یعنی شب قدر در آن قرار دارد تا مقدرات یک سالۀ تمام خلایق در آن رقم بخورد.

اوقات شرعی ماه مبارک رمضان مشهد

دانلود جدول اوقات شرعی ماه رمضان ١۴٠١ شمسی

اوقات شرعی ماه مبارک رمضان مشهد
دانلود جدول اوقات شرعی ماه رمضان مشهد ١۴٠١

بیشتر بخوانید:

به تصریح روایات، خداوند در این ماه، در‌های رحمت، مغفرت و برکت خود را آنچنان برای بندگان خویش می‌گشاید که در سایر ایام سال نگشوده است و به قدری با کرامت رفتار می‌کند که نام آن را ضیافت‌الله نهاده است.

دانلود جدول اوقات شرعی ماه رمضان ١۴٠١ شمسی

 جدول اوقات شرعی ماه رمضان ٠١ – ١۴٠١ شمسی دانلود فایل JPG

 جدول اوقات شرعی ماه رمضان ٠١ – ١۴٠١ شمسی دانلود فایل PDF

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اوقات شرعی ماه مبارک رمضان مشهد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *