قاتل گناوه ؛ قاتل در درگیری با پلیس کشته شد !

نزاع خانوادگی ۲ کشته و یک زخمی در گناوه برجای گذاشت. با ماجرای قتل همسر و مادر همسر و قاتل گناوه در فیگار همراه ما باشید.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به اینکه فردی در یک اختلاف خانوادگی در شهرستان گناوه همسر و مادر همسر خود را به قتل رساند گفت: در این درگیری برادر همسر مصدوم و قاتل در درگیری با پلیس کشته شد.

قاتل گناوه

قاتل در درگیری با پلیس کشته شد !

قاتل گناوه
قاتل گناوه

بیشتر بخوانید:

 سردار حیدر سوسنی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با تأیید این خبر بیان داشت:

بامداد امروز در پی وقوع یک فقره قتل با اسلحه در یکی از خیابان‌های شهر گناوه، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که مشخص شد مردی ۲۳ ساله به علت اختلافات خانوادگی با همسر، برادر و مادر همسر خود، آنها را با یک قبضه کلت کمری مورد شلیک گلوله قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: با بررسی‌های میدانی پلیس، مرگ همسر ۱۶ ساله و مادر همسر ۵۱ ساله قاتل که به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده بودند، از سوی کارشناسان اورژانس تأیید و برادر همسرش نیز مجروح و تحت درمان است.

این مقام ارشد انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، طرح مهار در راستای دستگیری قاتل مورد نظر در سطح شهرستان گناوه و دیلم اجرا شد.

بیشتر بخوانید:

وی اضافه کرد: قاتل متواری که قصد خروج از استان را داشت، طی یک درگیری و تیراندازی به سمت مأموران انتظامی در ایستگاه «بی بی حکیمه» شهرستان دیلم، مجروح و به علت شدت جراحات کشته شد.

سردار سوسنی یادآور شد: قاتل با همسر و خانواده او اختلافات خانوادگی داشته است که در روز حادثه نیز به همین دلیل، با آنها درگیر شده و با شلیک اسلحه آنان را به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قاتل گناوه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *