عادل کلاه کج و همسرش ؛ ماجرای کلاهبرداری عادل کلاه کج چیست ؟

با ماجرا و جزئیات کلاهبرداری عادل کلاه کج و همسرش و همچنین جرم عادل کلاه کج بازیکن سابق پرسپولیس در میان متهمان پرونده کلاهبرداری، همراه فیگار باشید.

قوه قضاییه امروز اقدام به انتشار عکس و نام های یک پرونده کلاهبرداری کرد که نام عادل کلاه کج بازیکن سابق پرسپولیس در میان آنها دیده می شد.

عادل کلاه کج و همسرش

ماجرای کلاهبرداری عادل کلاه کج چیست ؟

عادل کلاه کج و همسرش
جرم عادل کلاه کج بازیکن سابق پرسپولیس

بیشتر بخوانید:

ماجرای کامل کلاهبرداری عادل کلاه کج بازیکن فوتبال و جرم او چیست ؟

از ساعاتی پیش خبری مبنی بر کلاه برداری عادل کلاه کج و دستور پیگرد قضایی برای این بازیکن سابق فولاد خوزستان و پرسپولیس جنجالی شده و حواشی زیادی را در پی داشته است.

دستور قضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز از هموطنان درخواست شده درصورت شناسایی یا داشتن اطلاعاتی از متهمان این پرونده به شعبه دوم بازپرسی این شهرستان مراجعه کنند که نام عادل کلاه کج هم در بین این افراد دیده می شود.

بیشتر بخوانید:

عادل کلاه کج،بازیکن سابق پرسپولیس است و سابقه بازی در تیم های فولاد خوزستان، صبا باتری، پرسپولیس تهران، مس کرمان، سپاهان اصفهان، استقلال خوزستان و راه آهن را دارد. او حتی در دربی پایتخت هم تجربه گل زدن را دارد.

عادل کلاه کج بازیکن سابق پرسپولیس به انتشار این پرونده واکنش نشان داد و در یک استوری اعلام کرد که ربطی به این پرونده ندارد.

عادل کلاه کج و همسرش
عادل کلاه کج و همسرش

به موجب پرونده مطروحه در شعبه دوم بازپرسی شهرستان رامهرمز ۶ نفر در یک پرونده متهم به تشکیل شبکه چند نفری کلاهبرداری با ۱۲۵۴ شاکی و اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند و با توجه به ادله و مستندات موجود اتهام آن‌ها محرز و نظر به صدور ابلاغیه و همچنین صدور دستورات جلب و نیابت قضایی متواری بودن نامبردگان محرز شده است.

بیشتر بخوانید:

در دستور قضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز آمده است از هموطنان درخواست می‌شود در صورت شناسایی یا داشتن اطلاعاتی از متهمان این پرونده به نام‌های مصطفی قلندری فرزند علی اصغر، آیناز قلندری فرزند مصطفی، آنا قلندری فرزند مصطفی، سولماز قلندری فرزند مصطفی، عادل کلاه کج فرزند محمد رضا و عبدالله کلاه کج فرزند محمدرضا به دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز و شعبه دوم بازپرسی دادسرای مذکور مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عادل کلاه کج و همسرش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *