جاده مرگ لرستان ؛ جاده‌ای عجیب و وحشتناک در لرستان که به جاده مرگ معروف است!

جاده مرگ لرستان ، در جاده مرگ نورآباد به خرم‌آباد این بار هم جان هشت نفر را گرفت شد تا در سانحه‌ای دل‌خراش هشت سرنشین دو خودرو زنده در آتش بسوزند.

بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و پژو پارس در پیچ «گاوکش» در محور نورآباد – خرم آباد هر هشت سرنشین هر دو خودرو در آتش سوختند. متأسفانه قبل از رسیدن نیروهای اورژانس، سرنشینان هر دو خودرو جان خود را از دست داده بودند. در ادامه با خبر جاده مرگ در لرستان کجاست همراه فیگار بمانید.

جاده مرگ لرستان

 جاده‌ای عجیب و وحشتناک در لرستان که به جاده مرگ معروف است!

جاده مرگ لرستان
جاده مرگ در لرستان, جاده مرگ, جاده مرگ در لرستان کجاست

جاده مرگ در لرستان

محور ازناــ شازند که 35 کیلومتر آن در لرستان قرار دارد نیز در سال‌های اخیر به‌عنوان یکی از محورهای حادثه‌خیز این استان مطرح بوده، به‌طوری‌که بیش از 80 درصد تصادفات لرستان در این محور رخ می‌دهد.

در ششم، هفتم و هشتم اسفندماه امسال وقوع سه سانحه در آزادراه خرم‌آباد- بروجرد، محور ازنا- شازند و شهرستان سلسله فوت 14 نفر و مصدوم‌شدن 16 نفر را به‌دنبال داشت و همین مسئله کافی بود تا بار دیگر مرگ‌ومیر جاده‌های لرستان در صدر اخبار قرار بگیرد. آمار تصادفات در جاده‌های لرستان موضوع تازه‌ای نیست.

بیشتر بخوانید :

استمرار تکمیل‌نشدن پروژه‌های راه این استان در چند دولت گذشته مرگ‌ومیر را در جاده‌ها رقم زده‌است، به‌طوری‌که سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب فرمانده سابق انتظامی لرستان در 30 بهمن 1398 گفت که 28 هزار و 76 فقره تصادف در محورهای درون‌شهری و برون‌شهری این استان رخ داده‌ و تصادفات فوتی نیز 13درصد رشد داشته‌است.

آمار تصادفات لرستان سال 1399 اما از روند کاهشی برخوردار شد و مهدیان‌نسب در 25 اسفند همان سال گفت که علیرغم افزایش 52 درصدی تردد در جاده‌های این استان تصادفات برون‌شهری و درون‌شهری 40 درصد، تصادفات خسارتی 45 درصد، تصادفات جرحی  27 درصد و آمار فوتی‌های تصادفات 26 درصد کاهش یافته‌است.

بیشتر بخوانید :

این آزادراه در اسفندماه امسال پس‌از وقوع تصادف در باجه عوارضی دوباره به‌عنوان محوری حادثه‌خیز مطرح شد و بهرام ستاری معاون سیاسی استاندار لرستان را به این آزادراه کشاند تا ششم اسفندماه امسال بگوید که حادثه رخ‌داده در این آزادراه به‌علت جانمایی نامناسب گیت عوارضی جای تأمل دارد.

معاون عمرانی اساندار لرستان بر شیب 8 تا 10 عوارضی آزادراه خرم‌آباد- بروجرد صحه گذاشته‌است و می‌گوید که اگر خودروهای سنگین با سرعت بالا  بخواهند سرعت خودشان را در این قسمت کنترل کنند قابل‌اجرا نیست و منجر به حادثه می‌شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جاده مرگ لرستان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *