حکم محرومیت یحیی گل محمدی ؛ حکم سنگین کمیته انضباطی برای یحیی گل محمدی

حکم محرومیت یحیی گل محمدی ،ساعتی پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس 6 جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

ساعتی پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی و حضور یحیی گل‌محمدی در جلسه برگزار شده در فدراسیون فوتبال، سرانجام حکم مربوط به اتفاقات شهرآورد پایتخت اعلام شد. در ادامه با خبر محرومیت سنگین یحیی گل محمدی همراه فیگار بمانید.

حکم محرومیت یحیی گل محمدی

حکم سنگین کمیته انضباطی برای یحیی گل محمدی

حکم محرومیت یحیی گل محمدی
محرومیت سنگین یحیی گل محمدی, محرومیت سر مربی پرسپولیس

محرومیت یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و 6 جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر محکوم شد.

بیشتر بخوانید :

جلسه مربوط به رسیدگی به اتفاقات شهرآورد پایتخت در حالی امروز در کمیته انضباطی برگزار شد که سرمربی پرسپولیس و مربی استقلال احضار شدگان اصلی به این جلسه بودند.

یحیی گل‌محمدی به‌خاطر برخورد با سیدمهدی سیدعلی و بهزاد غلامپور به دلیل درگیری در بین نیمه به کمیته انضباطی فراخوانده شده‌اند. حال از راه‌روهای فدراسیون فوتبال به ما خبر رسیده که سرمربی پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی با محرومیت ۶ جلسه‌ای روبرو شده است. این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و احتمال دارد محرومیت او کاهش یابد

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حکم محرومیت یحیی گل محمدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *