بریتنی اسپیرز و سام اصغری بچه دار شدند ؛ بارداری بریتنی اسپیرز از سام اصغری

خواننده مشهور آمریکایی با انتشار پستی خبر از بچه دار شدن خود داد. با چزییات خبر بریتنی اسپیرز و سام اصغری بچه دار شدند همراه فیگار باشید.

بریتنی اسپیرز در حساب اینستاگرامش که ۴۰ میلیون دنبال‌کننده دارد گفت، به همراه شریک زندگی‌اش، سام اصغری در انتظار به دنیا آمدن فرزندشان هستند.

بریتنی اسپیرز و سام اصغری بچه دار شدند

بارداری بریتنی اسپیرز از سام اصغری

بریتنی اسپیرز و سام اصغری بچه دار شدند
بریتنی اسپیرز و سام اصغری بچه دار شدند

بیشتر بخوانید:

بریتنی اسپیرز قبلا گفته بود که ‌می‌خواهد با سام اصغری خانواده تشکیل دهد. اصغری ۲۸ ساله، هنرپیشه و مربی ورزشی شخصی بریتنی اسپیرز و متولد تهران است.

در سال ۲۰۰۸ دادگاه جیمی اسپیرز را که پدر این ستاره پاپ است به عنوان قیم او منصوب کرد. این حکم پس از بستری شدن بریتنی در بیمارستان به دلیل نگرانی در مورد وضعیت سلامت روانی صادر شد. او پس از این حکم نمی‌توانست در مورد داروهای پزشکی‌اش تصمیم بگیرد.

بریتنی اسپیرز ماه ژوئن در یک سخنرانی ۲۰ دقیقه ای از طریق ارتباط ویدئویی به دادگاه گفت:

“من همین حالا آی‌ یو دی (دستگاه پیش‌گیری از بارداری) دارم و نمی‌توانم باردار شوم… اما این به اصطلاح تیم به من اجازه نمی‌دهد سراغ دکتر بروم و این را خارج کنم، به این دلیل که آن‌ها نمی‌خواهند من بچه داشته باشم.” با چزییات خبر بریتنی اسپیرز و سام اصغری بچه دار شدند همراه فیگار باشید.

بیشتر بخوانید:

” بنابراین در واقع این قیمومیت بیشتر از این که برایم خوب باشد، آزارم می‌دهد. من می‌خواهم بتوانم ازدواج کنم و بچه‌دار شوم. همین حالا به من گفته شده که طبق این قانون نمی‌توانم ازدواج کنم و بچه‌دار شوم.”

بریتنی اسپیرز در نوشته اینستاگرامی‌اش گفته که برای جلوگیری از روبرو شدن با خبرنگاران مزاحم “زیاد از خانه خارج نخواهد شد.”

بریتنی اسپیرز و سام اصغری بچه دار شدند
بریتنی اسپیرز و سام اصغری بچه دار شدند

خانم اسپیرز گفته انتظار دارد دوران بارداری “سختی” داشته باشد به این دلیل که قبلا افسردگی بارداری را تجربه کرده است؛ افسردگی بارداری یک بیماری است که مادر از زمان بارداری تا یک سال پس از تولد بچه دچار افسردگی می‌شود.

او گفت این تجربه “فوق‌العاده وحشتناک” بوده و او قبلا خیلی کم راجع به آن صحبت کرده به این دلیل که “بعضی آدم‌ها اعتقاد داشتند که شاکی بودن برای یک زن که بچه درونش دارد، خطرناک است.”

ولی این خواننده که دو بچه از ازدواجش با کوین فدرلاین، خواننده آمریکایی دارد، گفت خوشحال است که دیگر ضرورتی به مخفی نگه داشتن این راز دردناک ندارد.


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بریتنی اسپیرز و سام اصغری بچه دار شدند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *