تصادف سلطانیه زنجان ؛ تصادف رخ به رخ ۲ تریلر کشته بر جای گذاشت

سرهنگ مهدی میناخانی در تشریح تصادف سلطانیه زنجان گفت این حادثه در کیلومتر چهار محور سلطانیه خدابنده و به علت انحراف به چپ یکی از تریلی ها رخ داد.

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از وقوع یک فقره تصادف رخ به رخ بین ۲ دستگاه تریلر خبرداد و گفت: این تصادف یک کشته و یک زخمی بد حال بر جای گذاشت. با جزییات خبر تصادف سلطانیه زنجان همراه فیگار باشید.

تصادف سلطانیه زنجان

تصادف رخ به رخ ۲ تریلر کشته بر جای گذاشت

تصادف سلطانیه زنجان
تصادف سلطانیه زنجان

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه راننده یکی از تریلی ها کشته شد گفت : حال راننده مجروح تریلی دیگر نیز وخیم است.

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: مورد موصوف با تلاش عوامل راهداری شهرستان سلطانیه و ارگان های امدادی پاکسازی شد.

سرهنگ میناخانی در ادامه با تاکید بر اینکه بیشترین تصادفات رانندگی در ۳۰ کیلومتری اغلب محورها اتفاق می افتد اظهارداشت: این امر ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن سریع به شهر و مقصد مورد نظر است. با خبر تصادف سلطانیه زنجان همراه فیگار باشید.

وی بیشترین تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده های این استان را به دلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی رانندگان وسایط نقلیه عنوان کرد و گفت:

توصیه می شود رانندگان، هنگام احساس خستگی و خواب آلودگی، در محلی امن و مطمئن توقف کرده و پس از استراحتی هرچند کوتاه، به مسیر خود ادامه دهند تا از بروز حادثه تلخ و ندامت بار برای خود، سرنشینان و دیگر مسافران عبوری جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تصادف سلطانیه زنجان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “تصادف سلطانیه زنجان ؛ تصادف رخ به رخ ۲ تریلر کشته بر جای گذاشت

  1. خیر آقا چرا آدرس غلط به مردم میدهید .
    دلیل اکثر تصادفات در زنجان در طرفه بودن و پر تردد بودن هست . چرا جاده قیدار به همدان که مسیر شلوغی هست دو طرفه هست . حتی جاده زنجان به دندی ، و همچنین بیشتر مسیر جاده قدیم زنجان به ضیاباد قزوین ، هنوز دو طرفه هستش .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *