رنگ خوش شانسی انگشتر نامزدی جنیفر لوپز ؛ روایت جنیفر لوپز از لحظه‌ خواستگاری بن افلک

نامزدی جنیفر لوپز و بن افلک، ستاره‌های هالیوود از خبرهای مهم این هفته‌ در دنیای هنر بود. با جزییات رنگ خوش شانسی انگشتر نامزدی جنیفر لوپز همراه فیگار باشید.

جنیفر لوپز هفته گذشته با اعلام خبر نامزدی خود با بن افلک طرفدارانش را غافلگیر کرد. او در روزهای اخیر جزئیات بیشتری از این لحظه «رویایی» را با آنها به اشتراک گذاشت. این دومین‌ بار است که بن افلک از جنیفر لوپز خواستگاری می‌کند. جنیفر لوپز با یادآوری رنگ سبز حلقه نامزدی خود، گفت که سبز همیشه رنگ خوش شانسی او‌ بوده است و حالا عمیقا به این موضوع باور دارد.

بن افلک نامزد جنیفر لوپز ؛ نامزدی دوباره جنیفر لوپز با بن افلک بعد از ۲۰ سال !

رنگ خوش شانسی انگشتر نامزدی جنیفر لوپز

روایت جنیفر لوپز از لحظه‌ خواستگاری بن افلک

رنگ خوش شانسی انگشتر نامزدی جنیفر لوپز
رنگ خوش شانسی انگشتر نامزدی جنیفر لوپز

بیشتر بخوانید:

جنیفر لوپز با اشاره به اینکه بسیار خوشحال شده است، گفت که اصلا باور نمی‌کرد که این لحظه پس از گذشت بیست سال بار دیگر اتفاق افتاده است. با جزییات خواستگاری و رنگ خوش شانسی انگشتر نامزدی جنیفر لوپز همراه فیگار باشید.

جنیفر لوپز با بیان به اینکه خود و بن‌ افلک افراد بسیار خوش شانسی هستند زیرا برای رسیدن به عشق واقعی صاحب موقعیت دوباره‌ ای شده‌ اند.

جنیفر لوپز گفت که وقتی شنبه شب در وان حمام پوشیده از حباب دراز کشیده بود، بن‌ افلک کنارش زانو زد و برای دومین بار از او خواستگاری کرد. به گفته جنیفر لوپز،

او کاملا غافلگیر شد و در حالی که به چشمان بن افلک نگاه می‌کرد، هم‌زمان خندید، اشک ریخت، و در نهایت به عشق خود پاسخ مثبت داد.

جنیفر لوپز اخیرا اعلام کرد که تولید فیلم مستندی درباره فعالیت‌های هنری و زندکی شخصی او با عنوان «هفتایم» یا «نیمه» به پایان رسیده است. این فیلم مستند پس از اکران در جشنواره فیلم «ترایبکا» ، در ماه ژ‌وئن از طریق شبکه اینترنتی «نتفلیکس» پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بن افلک نامزد جنیفر لوپز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *