پهباد ابابیل ۵ رونمایی شد ؛ رونمایی از پهباد ابابیل ۵ در رژه نیرو های مصلح

پهباد ابابیل ۵ رونمایی شد ، سامانه‌های موشکی فتح ۳۶۰، لبیک، دزفول و مجید در رژه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش درآمدند.

در جریان برگزاری رژه 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور رئیس جمهوری در جوار مرقد بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) برگزار شد، حجم انبوهی از انواع پهپادهای ارتش به نمایش در آمد. در ادامه با خبر بهباد ابابیل همراه فیگار بمانید.

پهباد ابابیل ۵ رونمایی شد

رونمایی از پهباد ابابیل ۵ در رژه نیرو های مصلح

پهباد ابابیل ۵ رونمایی شد
بهباد ابابیل, بهباد ابابیل ۵

سامانه‌های موشکی فتح 360، لبیک، دزفول و مجید در رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش درآمد.

به گزارش تسنیم، در مراسم رژه روز 29 فروردین ارتش جمهوری اسلامی ایران، موشک‌های زمین به زمین فتح 360، لبیک (نقطع زن شده راکت‌های قبلی) و همچنین سامانه‌های پدافند هوایی دزفول و مجید به نمایش درآمد که نشان دهنده تحویل این سامانه‌های جدید به یگان‌های رزمی ارتش است.

بیشتر بخوانید :

سامانه‌های پهپادی به نمایش گذاشته شده در این مراسم در حوزه‌های شناسایی، رزمی، انتحاری، پدافندی و… قابلیت اجرای عملیات دارند. همچنین در این مراسم سامانه‌های پهپادی که به‌طور شبکه‌محور قابلیت اجرای عملیات جمعی دارند نیز به نمایش گذاشته شد. در بخش دیگری از مراسم امروز، پهپاد ابابیل 5 نیز به نمایش گذاشته

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پهباد ابابیل ۵ رونمایی شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *