پیام تسلیت مخبر در پی درگذشت سردار سید ابراهیم دانش ؛ علت فوت سردار چه بود ؟

درگذشت سردار پاسدار سید ابراهیم دانش ، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت سردار پاسدار سید ابراهیم دانش را تسلیت گفت.

سردار سید ابراهیم دانش از فعالین پیش از انقلاب و نیز از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس به شمار می رفت. در ادامه با خبر درگذشت سردار سید ابراهیم دانش همراه فیگار بمانید.

درگذشت سردار پاسدار سید ابراهیم دانش

سردار پاسدار سید ابراهیم دانش

درگذشت سردار پاسدار سید ابراهیم دانش
سردار پاسدار سید ابراهیم دانش, تسلیت مخبر سید ابراهیم دانش

تسلیت مخبر سید ابراهیم دانش

محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت سردار پاسدار سیدابراهیم دانش را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مخبر به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت سردار پاسدار سید ابراهیم دانش برادر مجاهد شهید حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم دانش، موجب تالم و تاثر اینجانب گردید.

بدون تردید خدمات ارزنده آن مرحوم که از فعالین پیش از انقلاب و نیز از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس به شمار می رفت، در حافظه تاریخی مردم به یادگار خواهد ماند.

این مصیبت را به یاران صدیق و خانواده محترم ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای روح بزرگ ایشان طلب آمرزش و مغفرت می نمایم.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار درگذشت سردار پاسدار سید ابراهیم دانش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *