جلسه استیضاح شهردار کرج به تعویق افتاد ؛ دلیل لغو این جلسه چیست ؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: جلسه استیضاح شهردار کرج به تعویق افتاد انسجام بیشتر اعضای شورای شهر دلیل این ماجرا است.

چهل و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج که دستور جلسه آن استیضاح شهردار بود به زمان دیگری موکول شد. در ادامه با خبر تعویق استیضاح شهردار کرج همراه فیگار بمانید.

جلسه استیضاح شهردار کرج به تعویق افتاد

استیضاح شهردار کرج

جلسه استیضاح شهردار کرج به تعویق افتاد
استیضاح شهردار کرج, تعویق استیضاح شهردار کرج

آقای قاسم پور : جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج یک دستور جلسه داشت و آن هم با طرح درخواست سه نفر از اعضای استیضاح کننده و موافقت رئیس شورا برای تغییر زمان استیضاح به زمان دیگر بود.

وی اضافه کرد : از مجموع ۶ عضو استیضاح کننده شورای اسلامی شهر کرج سه عضو آنها طی نامه ای به رئیس شورای شهر خواستار موکول شدن نشست استیضاح شهردار کرج به وقت دیگری شدند.

این اتفاق در حالی رخ داد که از صبح امروز از رسانه های گروهی برای حضور در این جلسه دعوت شده بود اما خبرنگاران در هنگام مراجعه به شورای شهر با ممنوعیت ورود روبرو شدند و در ادامه نیز اعلام شد استیضاح شهردار به جلسه آینده موکول شده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جلسه استیضاح شهردار کرج به تعویق افتاد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *