گردوخاک خوزستان را فرا گرفت ؛ تشکیل کارگروه اضطرار مقابله با آلودگی هوا

گردوخاک خوزستان را فرا گرفت ، افزایش گرد و خاک امروز سبب آلودگی هوا در بسیاری از شهرستان‌های استان خوزستان از جمله اهواز شده است.

میزان آلودگی هوا ناشی از وقوع پدیده گرد و خاک با منشا عراقی در بیشتر شهرهای استان در وضعیت خطرناک و ناسالم برای تمامی گروه های سنی قرار گرفته است. در ادامه با خبر افزایش گرد و خاک در خوزستان همراه فیگار بمانید.

گردوخاک خوزستان را فرا گرفت

تعطیلی گردوخاک خوزستان

گردوخاک خوزستان را فرا گرفت
افزایش گرد و خاک در خوزستان, گرد و خاک در خوزستان

گرد و خاک در خوزستان

دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با بیان اینکه شرایط گرد و غباری امروز غیرقابل پیش‌بینی بوده است، گفت: هنوز تصمیمی برای تعطیلی اتخاذ نشده اما در حال بررسی هستیم.

قرار بود باران ببارد و زمین را از آلودگی‌ها پاک کند، اما بازهم کانون‌های گرد و غبار داخلی و خارجی با فعالیت خود بر باران غلبه کردند و روزگار را برای خوزستانی‌ها خاکی کرد.

محمدجواد اشرفی با اشاره به وضعیت وقوع گرد و غبار در خوزستان در صبح امروز(5 اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: این وضعیت در پی آشوب جوی که غیرقابل پیش‌بینی بوده ایجاد شده است؛ روز گذشته در آبادان و خرمشهر نیز این شرایط ایجاد و شاهد کاهش دید افقی بودیم اما سریعا این وضعیت رفع شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گردوخاک خوزستان را فرا گرفت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *