اعتراض رانندگان کامیون به فیلم عنکبوت در تبریز ؛ علت اعتراضات چیست ؟!

آنچه در فیلم اعتراض رانندگان به فیلم عنکبوت مطرح است، صحنه‌ای از فیلم است که در آن رانندگان کامیون را مشتریان زنان خیابانی نشان می‌دهد.

کارگردان فیلم سینمایی «عنکبوت» در ویدیویی نسبت به حاشیه اخیر فیلم خود و اعتراض رانندگان کامیون واکنش نشان داد. در ادامه با خبر رانندگان کامیون عنکبوت همراه فیگار بمانید.

فیلم اعتراض رانندگان به فیلم عنکبوت

اعتراض رانندگان کامیون تبریز

فیلم اعتراض رانندگان به فیلم عنکبوت
اعتراض رانندگان کامیون تبریز, اعتراض رانندگان کامیون به فیلم عنکبوت

اعتراض رانندگان کامیون به فیلم عنکبوت

چند وقتی است فیلمی به نام عنکبوت به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد، نویسندگی اکتای براهنی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال 1398 در سینما‌های کشور به نمایش درآمده است که برخی صحنه‌های این فیلم با اعتراض «رانندگان کامیون» مواجه شده است.

«عنکبوت» درباره سعید حنایی یکی از قاتلان زنجیره‌ای دهه هفتاد است که در شهر مشهد چندین زن خیابانی را به قتل رساند. حنایی کارگری ساده بود که همراه خانواده‌اش در خانه‌ای در منطقه فقیرنشین مشهد زندگی می‌کرد.


بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم اعتراض رانندگان به فیلم عنکبوت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *