تکذیب خبر ممنوعیت بدنسازی بانوان ؛ ماجرای ممنوعیت بدنسازی بانوان چه بود ؟!

مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص خبر مربوط به ممنوعیت ورزش بدنسازی بانوان که تکذیب شد، توضیحاتی را ارائه کرد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره خبر مربوط به ممنوعیت فعالیت بانوان در رشته پرورش اندام توضیحاتی را ارائه کرد. در ادامه با خبر ماجرای ممنوعیت بدنسازی بانوان همراه فیگار بمانید.

ممنوعیت ورزش بدنسازی بانوان

ممنوعیت بدنسازی بانوان

ممنوعیت ورزش بدنسازی بانوان
ممنوعیت بدنسازی بانوان, بدنسازی بانوان ممنوع شد

بدنسازی بانوان ممنوع شد

حسین جمشیدی اظهار داشت: بر هیچ‌ کس پوشیده نیست که از زمان حضور دکتر نصیرزاده در راس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تلاش فدراسیون در راستای گسترش فعالیت بانوان بوده و برگزاری مسابقات کشوری در رشته مچ اندازی برای چهارمین بار و در رشته های فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ برای نخستین بار گواهی محکمی برای صحت این ادعاست.

بیشتر بخوانید :

وی افزود: تربیت داورانی در رشته های مچ اندازی، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ بانوان و دو اعزام بین المللی بانوان به رقابت های مچ اندازی قهرمانی آسیا نشان می دهد که بخش بانوان برای فدراسیون بدنسازی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید :

وی در پایان گفت: فعالیت بانوان در بخش همگانی و در سطح باشگاه‌ها در رشته بدنسازی بدون هیچ مشکلی ادامه خواهد داشت و در بخش قهرمانی نیز بانوان در سه رشته مچ اندازی، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ فعالیت دارند که پوشش رسمی آن ها نیز به زودی با هماهنگی فدراسیون و وزارت ورزش به تصویب می رسد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ممنوعیت ورزش بدنسازی بانوان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *