عوامل زورگیری از یک زن در شهریار دستگیر شدند ؛ جزئیات دستگیری از زبان یک مقام قضایی!

دستگیری عوامل زورگیری در شهریار ، دادستان شهریار از دستگیری عوامل خفت گیری و زورگیری از یک خانم در شهرک وائین این شهرستان خبر داد.

عسکری پور اعلام کرد: این پرونده در مراحل بررسی و تکمیل تحقیقات مقدماتی است. در ادامه با خبر زورگیری شهریار همراه فیگار بمانید.

دستگیری عوامل زورگیری در شهریار

دستگیری زورگیران در شهریار

دستگیری عوامل زورگیری در شهریار
دستگیری زورگیران در شهریار, زورگیری شهریار

زورگیری در شهریار

حمید عسکری پور گفت: پیرو فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سرقت به عنف از یک خانم در شهرک وائین شهریار، پس از صدور دستور قضایی متهمان شناسایی و بازداشت شدند.

پیش از این  حمیدعسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهریار از تشکیل گروهی متشکل از ماموران زبده پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری زورگیران خبر داده بود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دستگیری عوامل زورگیری در شهریار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *