لباس همسر پیمان معادی در جشنواره کن 2022

همسر پیمان معادی در جشنوراه کن 2022 خبرساز شده است. اما واکنش طرفداران این بازیگر مطرح سینمای ایران چیست! با فیگار بمانید تا اطلاعات کافی را کسب کنید.

لباس گرانقیمتی که همسر پیمان معادی در جشنواره کن پوشید، طرح عجیب کمربند شبیه بندرخت لباس همسر پیمان معادی جنجالی شد و بسیاری از عبارات دیگر هم‌اکنون سرتیتر رسانه‌ها شده است که باید دید ایا واقعا همینطور است یا خیر!

لباس همسر پیمان معادی

پیمان معادی و همسرش در جشنواره کن 2022

لباس همسر پیمان معادی در جشنواره کن 2022
لباس همسر پیمان معادی در جشنواره کن 2022

همسر پیمان معادی در جشنواره کن با لباس مدل ها ظاهر و باعث جلب توجه بسیار بالایی در فضای مجازی شد. با این تفاسیر حتما متوجه شده‌اید که همسر و دختر پیمان معادی، بازیگر ۵۱ ساله ایرانی هم در فستیوال فیلم کن ۲۰۲۲ حضور داشتند.

پیمان معادی بازیگر و کارگردان سینما متولد نیویورک می باشد پیمان معادی و در سن 5 سالگی به ایران باز گشته است. پیمان معادی فرزند یک زوج ایرانی است که در سال 1970 در نیویورک، آمریکا به دنیا آمد. پدر و مادر ایرانی‌اش ساکن آمریکا بودند، بعد از تولد پیمان معادی در سن 5 سالگی اش به ایران بازگشتند.

روز گذشته مراسم فرش قرمز فیلم برادران لیلا در فستیوال فیلم کن ۲۰۲۲ برگزار شد. «برادران لیلا»، با کارگردانی سعید روستایی و بازی ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده و پیمان معادی، نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن است.

بیوگرافی و زندگینامه پیمان معادی

همسر پیمان معادی, لباس همسر پیمان معادی در جشنواره کن 2022
لباس همسر پیمان معادی در جشنواره کن 2022
  • نام: پیمان
  • نام خانوادگی: معادی
  • تولد: 9 تیر 1349
  • محل تولد :نیویورک سیتی
  • پیشه:بازیگر، فیلمنامه نویس، کارگردان
  • سال فعالیت: 1379 تاکنون
  • همسر: فرانک قوانلو
  • فرزندان: باران و رایان

شغل دوم پیمان معادی

پیمان معادی بازیگر، فیلنامه نویس و کارگردان محبوب سینمای ایران، علاوه بر شغل اصلی خود در عرصه سینما، صاحب یک گالری ساعت در شهرک غرب تهران می‌باشد.


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار همسر پیمان معادی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “لباس همسر پیمان معادی در جشنواره کن 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *