سوتی وحشتناک روی آنتن زنده تلویزیون ؛ آقای شهردار فوت هموطنان فاجعه متروپل را تبریک گفت!!

شهردار اراک فوت هموطنانان آبادانی در فاجعه متروپل را تبریک و تهنیت عرض کرد! این برنامه امروز از شبکه استانی آفتاب پخش شده است.

علیرضا کریمی از نیروهای بومی شهر اراک و استان مرکزی و متولد یکم فروردین ماه 1344 و دارای مدرک تحصیلی دکتری حقوق بین‌الملل است. در ادامه با خبر سوتی وحشتناک شهردار اراک همراه فیگار بمانید.

شهردار اراک

سوتی شهردار اراک

شهردار اراک
سوتی وحشتناک شهردار اراک, سوتی شهردار اراک

سوتی علیرضا کریمی شهردار اراک

علیرضا کریمی شهردار اراک در سال‌های 74 و 75، ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﯾﺰﯼ ﻭ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﺍﻣﻮﺭ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﯼ ﻣﺮﮐﺰﯼ در ﺳﺎل‌هاﯼ 75 ﻭ 76، ﻋﻀﻮﯾﺖ هیئت ﻣﺪﯾﺮﻩ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺗﻌﺎﻭﻥ ﺷﻬﺮ ﻭ ﺭﻭﺳﺘﺎﯼ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﮐﺰﯼ، ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﺍﺭ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺧﻤﯿﻦ ﺍﺯ ﺳﺎﻝ 1390 ﺗﺎ 1393 فعالیت داشته است. او به اشتباه فوت هموطنان فاجعه متروپل را تبریک گفت!

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شهردار اراک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *