قهرمانی رافائل نادال ؛ چهاردهمین قهرمانی رافائل نادال در رولان گاروس

قهرمانی رافائل نادال در رولان گاروس. این چهاردهمین رولان گاروس رافائل نادال و بیست و دومین گرنداسلم وی بود. در ادامه خبر همراه فیگار باشید.

رافائل نادال، موفق شد با شکست حریف نروژی بار دیگر در مسابقات تنیس رولان گاروس فرانسه به عنوان قهرمانی دست یابد. این چهادهمین قهرمانی نادال در رولان گاروس بود.

قهرمانی رافائل نادال

چهاردهمین قهرمانی رافائل نادال در رولان گاروس

رافائل نادال چهاردهمین قهرمانی
رافائل نادال چهاردهمین قهرمانی

رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی در فینال بخش انفرادی مردان مسابقات تنیس آزاد فرانسه (رولان گاروس) با پیروزی 3 بر 0 مقابل کسپر رود از نروژ به مقام قهرمانی دست یافت. نادال در ست اول 3-6، در ست دوم 3-6 و در ست سوم نیز 6 بر 0 رقیب خود را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت. رافائل نادال چهاردهمین قهرمانی خود را در رولان گاروس بدست آورد.

روزنامه آ اس با تیتر “رافای چهاردهم، پادشاه خورشید” نوشت: رافائل نادال اسطوره تنیس اسپانیا و جهان با شکست کسپر رود به چهاردهمین قهرمانی‌اش رد رولان گاروس رسید. او روی خاک رُس جادو می‌کند. روزنامه توتو اسپورت با تیتر “این دو بازیکن، بلافاصله” نوشت: یوونتوس می‌خواهد هرچه زودتر روند انتقال پل پوگبا و آنخل دی‌ماریا را پیش ببرد و این دو بازیکن آزاد را رسماً معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

قهرمانی رافائل نادال

 

رافائل نادال چهاردهمین قهرمانی
رافائل نادال چهاردهمین قهرمانی

رقیب جوان نادال در این مسابقه یکی از محصولات آکادمی خود این تنیسور اسپانیایی بود که همواره نادال را به عنوان الگوی خود معرفی کرده است. با قهرمانی در گرند اسلم رولان گاروس ۲۰۲۲ فاصله نادال با راجر فدرر و نواک جوکوویچ در کسب عنوان قهرمانی در مسابقات گرند اسلم به ۲ افزایش پیدا کرد.

روزنامه کوریره دلو اسپورت با تیتر “همه یونتو را می‌خواهند” نوشت: ویلفرد یونتو بازیکن ۱۸ ساله تیم ملی ایتالیا که در تیم زوریخ بازی می‌کند و پرورش‌یافته آکادمی اینتر است، حالا بعد از درخشش در بازی مقابل آلمان مورد توجه بسیاری از تیم‌ها قرار گرفته است. فیورنتینا، ساسولو، مونتسا و چند باشگاه بوندس‌لیگایی مشتریانش هستند.

قهرمانی رافائل نادال

رافائل نادال چهاردهمین قهرمانی
رافائل نادال چهاردهمین قهرمانی

بعد از پایان مسابقه نادال در جمع حاضران در ورزشگاه طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از کسب این عنوان قهرمانی گفت: «نمی‌دانم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد اما من به مبارزه و به راه خود ادامه می‌دهم. برای من فوق‌العاده شگفت‌انگیز بود که با حمایت‌های بی‌نظیر شما اینجا بازی کردم.»

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قهرمانی رافائل نادال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *