الکس نوری استقلال ؛ جدی است؟

الکس نوری استقلال ، مسئولان باشگاه استقلال که این روزها به دنبال بررسی گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال استقلال هستند، نام الکساندر نوری سرمربی ایرانی پیشین تیم‌های وردربرمن و هرتابرلین آلمان را به گزینه‌های خود اضافه کردند.

باشگاه استقلال در چند روز گذشته شرایط چند مربی اروپایی را مورد بررسی قرار داده ولی هنوز سرمربی جدید این‌ تیم انتخاب نشده است. البته مدیران این باشگاه به شکل ویژه و‌ جدی پروسه انتخاب سرمربی را جلو‌ می‌برند تا انتخاب نهایی را انجام دهند.

الکس نوری استقلال

مربی استقلال

مربی استقلال
مربی استقلال

اتفاق جالب اما شروع مذاکرات استقلال با آلکس نوری است؛ مربی ایرانی‌الاصل که سابقه مربیگری در بوندس‌لیگا را دارد و حالا در تیررس آبی‌های پایتخت قرار گرفته است. باشگاه استقلال با یک گزینه جذاب برای انتخاب سرمربی وارد مذاکره شده است.

در چند سال گذشته هم بارها بحث حضور آلکس نوری در فوتبال ایران مطرح شده و البته این اتفاق تا به امروز عملی نشده است. حالا مدیران استقلال مذاکره با آلکس نوری را هم شروع کرده‌اند؛ گزینه‌‌ای که حضورش در استقلال جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت.

همه گزینه ها

مربی استقلال
مربی استقلال

تا چند روز قبل اکثر اخبار به قطعی شدن حضور جواد نکونام در استقلال اختصاص داشت اما سرمربی فولاد بعد از مشورت با نزدیکانش تصمیم گرفت که به همکاری‌اش با این تیم ادامه دهد. بعد از منتفی شدن حضور نکونام در استقلال، نام عنایتی به عنوان گزینه مدیرعامل این باشگاه برای جانشینی مجیدی منتشر شد با این همه جوی که در فضای مجازی شکل گرفت باعث شد که سرمربیگری رضا عنایتی در استقلال شکل نگیرد.

گزینه ایرانی دیگر مدیران استقلال، مهدی رحمتی بود اما به گفته مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم، سرمربی این تیم به پیشنهاد استقلال پاسخ منفی داده تا به کارش در اراک ادامه دهد. طی 24 ساعت گذشته و در بازار شایعات نام دو مربی اهل ترکیه هم به عنوان گزینه هدایت استقلال مطرح شد. از شنول گونش که گویا قرار نیست به ایران بیاید تا ارطغرول ساغلام سرمربی تراکتور که بر اساس برخی اخبار، پیشنهاد استقلال به او باعث شده تا این مربی برای ادامه همکاری با تراکتور وسوسه شود.

الکس نوری استقلال

الکس نوری استقلال
الکس نوری استقلال

به این نکته هم اشاره کنیم که از ژوزه مورایس هم به عنوان جانشین احتمالی مجیدی نام برده شده و گویا احتمال حضور دستیار سابق ژوزه مورینیو در ایران وجود دارد. در چنین شرایطی، نام الکساندر نوری مربی ایرانی آلمانی هم به عنوان گزینه هدایت استقلال مطرح شده است. مربی‌ای که طی چند سال گذشته به تیمهای بزرگ ایرانی لینک شده اما تا امروز که خبری از فعالیت او در ایران نبوده و باید دید این بار، او بالاخره مربیگری در فوتبال ایران را تجربه خواهد کرد یا نه.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار الکس نوری استقلال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *