آخرین وضعیت مذاکره پرسپولیس با نورافکن ؛ امید نورافکن پرسپولیسی می‌شود؟

امید نورافکن پرسپولیس ، شایعات جدی وجود دارد که مدافع سابق استقلال به قرمزها منتقل شود، او هم اکنون در سپاهان توپ می‌زند. در ادامه همراه باشید.

شنیدیم پرسپولیسی‌ها امیدوارند بلکه بتوانند با خود امید نورافکن برای قرمزپوش شدن به توافق برسند. در ادامه با خبر نورافکن پرسپولیس همراه فیگار بمانید.

امید نورافکن پرسپولیس

امید نورافکن پرسپولیسی

امید نورافکن پرسپولیس
پرسپولیس امید نورافکن, نورافکن پرسپولیس

پرسپولیس امید نورافکن

پیداست سپاهان زخمی از پاتک پرسپولیس به ستاره هایش ( دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و سجاد شهباززاده) به هیچ عنوان با جدایی امید نورافکن موافقت نخواهد کرد. حالا تنها امید پرسپولیسی ها این است که امید نورافکن با توجه به جدایی چند ستاره کلیدی خودش از سپاهان جدا شود اما این مدافع چپ ملی پوش هنوز یک سال دیگر با تیم اصفهانی قرارداد دارد.

پرسپولیس در دو فصل اخیر سعید آقایی را به عنوان مدافع چپ در اختیار داشته و این بازیکن با فراز و فرود‌هایی که در بازی اش به نمایش گذاشته نتوانسته خیال یحیی را از داشتن یک مدافع کناری مطمئن راحت کند.

سرمربی پرسپولیس روی وحید امیری برای بازی در سمت چپ خط دفاعی فکر می کند. بازیکنی که در تیم ملی ایران هم سابقه بازی در این پُست را داراست. در این صورت یحیی گل محمدی قرارداد سعید آقایی را نیز تمدید خواهد کرد تا از او به عنوان نیمکت نشین وحید امیری در فصل آینده استفاده کند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار امید نورافکن پرسپولیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *