ایران – الجزایر یک دقیقه سکوت به احترام ستاره فقید + لیست غایبان بازی

دیدار امشب ایران و الجزایر با یک دقیقه سکوت به احترام بلال بن حموده برگزار خواهد شد،  نشریه الجزایری از تعداد زیاد بازیکنان غایب تیم ملی این کشور خبر داد.

تیم ملی ایران امشب در دیداری دوستانه در دوحه به مصاف تیم ملی فوتبال الجزایر می رود. در ادامه با خبر فوتبال ایران و الجزایر همراه فیگار بمانید.

ایران و الجزایر

بازی دوستانه ایران و الجزایر

ایران و الجزایر
فوتبال ایران و الجزایر, دیدار دوستانه ایران الجزایر

دیدار دوستانه ایران الجزایر

ستاره 25 ساله تیم فوتبال الاتحاد الجزایر که چند روز قبل در جریان برتری سه بر صفر تیم ملی کشورش برابر کنگو از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، ساعاتی پس از پایان این بازی و در راه بازگشت به همراه دوستش در یک سانحه دلخراش رانندگی با تیر برق تصادف کرد و بر اثر آتش‌سوزی خودرو به همراه دوستش در صحنه جانش را دست داد.

از همین رو قرار است مسابقه امروز تیم ملی ایران برابر الجزایر به احترام ستاره فقید این تیم با یک دقیقه سکوت آغاز شود. همچنین در قسمت جلوی پیراهن الجزایری ها عبارت “تو در قلب ما خواهی ماند بلال” حک خواهد شد.

نشریه «الشروق» الجزایر به لیست غایبان تیم ملی این کشور در دیدار دوستانه مقابل ایران پرداخت. طبق اعلام این رسانه الجزایری لیست غایبان مقابل شاگردان اسکوچیچ به شرح زیر است:

-هشام بوداوی(هافبک-عدم آمادگی)

-سفیان بن دبکه(هافبک-مصدومیت)

-رایس وهاب(دروازه بان-استراحت)

-وهاب مبولحی(مدافع-استراحت)

-عیسی وماندی(مدافع-استراحت)

اسلام سلیمانی(مهاجم-استراحت)

رساض محرز(هافبک-استراحت)

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ایران و الجزایر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *