فیلم رقصیدن یک زن تهرانی در مترو تهران جنجال به پا کرد! + فیلم رقص

فیلم منتشر شده از رقصیدن در مترو تهران بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته و اظهارنظرهای متفاوت کاربران، آن را سوژه داغ این روزها تبدیل کرده‌ است.

فیلمی که ظاهرا با گوشی موبایل در یک واگن در حال حرکت متروی تهران گرفته شده طی چند روز گذشته در بسیاری از صفحات شبکه‌های اجتماعی از جمله یوتیوب بازتاب وسیعی داشته است. در ادامه با خبر رقص در مترو تهران همراه فیگار بمانید.

رقصیدن در مترو تهران

رقص زنان در مترو

رقصیدن در مترو تهران
رقصیدن در مترو, فیلم رقصیدن در مترو

رقص زنان در مترو تهران

انتشار این ویدیو از رقص چند زن جوان در یکی از واگن های متروی تهران،‌ واکنش های متفاوت کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت. این فیلم رقص که ظاهرا با گوشی موبایل در یک واگن در حال حرکت مترو تهران گرفته شده طی چند روز گذشته در بسیاری از صفحات مجازی از جمله در اینستاگرام بازتاب وسیعی داشته است.

در این فیلم، چند خانم دیده می‌شوند که در یکی از واگن‌های ویژه زنان،‌ به رقص مشغول هستند و بانوان حاضر در واگن ناظر رقص آن ها هستند.

واکنش ها به فیلم منتشر شده رقصیدن در مترو

* “فارغ از نفس کار، این ویدیو اساسی حالم رو خوب کرد.”

* “اگه فردا رفتید توی مترو و دیدید یه سری عروسی گرفتن اصلا تعجب نکنید!”

* “کاربری با مقایسه فضای عمومی در ایران و جهان نوشت: در کشورهای توسعه یافته طرف تلفنش رو تو قطار و اتوبوس جواب نمی‌ده، که مبادا برای بقیه‌ی مسافرا ایجاد مزاحمت کنه اما اینجا…!”

* “کاربر دیگر فعال فضای مجازی در یک توئیت کوتاه اما معنادار نوشت: همیشه شاد باشید.”

فیلم رقصیدن در مترو

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رقصیدن در مترو تهران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


3 thoughts on “فیلم رقصیدن یک زن تهرانی در مترو تهران جنجال به پا کرد! + فیلم رقص

  1. چی بگه آدم مردم کمبود شادی دارند و برای همین این حرکات را از خود بروز یدهند شادی حق تمام مردم کره زمین است ولی در ایران این حقو از مردم سلب کرده اند یا محدود کرده اند و این باعث میشه که توی جامعه کمبود احساس بشه

    1. کمبود شادی نیست بلکه افراد کاملا آموزش دیده آن و اومدن جایی برای از بین بردن حیا و عفت و هنجارشکنی…
      خدا کنه مدعی العموم برخورد سختی بکنه

  2. .. مطمین هستم اکثر قریب به اتفاق بینندگان کلیپ رقص در مترو صحنه هازی را دیدند که در منزلهاشان و در هر یکی دوماه در مراسمهای شادیبخش خود بارها و بارها شاهد ان بوده اند و رقصیدن خانمهای با سن میانسال در میان انها که غلبا کمی محتاط تر هستند نیز میتواند جالب باشه و اینکه شابد بعضی از این مادران جزو کارمندان بدنه ی دولت نیز شاید باشد .. اینکه حالا چرا مترو بهرحال اهل دل دنبال فرصتیست تا دل را به پرواز دراورد و چرادر مترو نه ؟! راه طولانی که قرار است ایستاده طی شود با رقص و شادمانی دختران وپسران و مردان و زنان فرهیخته ی ایران زمین و با انرژی بازسازی شده به مقصد برسنَد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *