ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران – لهستان در لیگ ملت‌ها مشخص شد

در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ، تیم ملی والیبال ایران باید به مصاف لهستان برود. این دیدار سه‌شنبه شب از ساعت 22:30 آغاز خواهدشد.

فدراسیون جهانی والیبال نوشت که تیم ملی والیبال لهستان باید در بازی اول خود مقابل ایران به چالش کشیده شود. در ادامه با خبر والیبال ایران لهستان همراه فیگار بمانید.

لیگ ملت‌های والیبال

والیبال ایران و لهستان

لیگ ملت‌های والیبال
ساعت بازی والیبال ایران و لهستان, والیبال ایران و لهستان, والیبال ایران لهستان

ساعت بازی والیبال ایران و لهستان

هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال ایران باید امشب (سه‌شنبه 14 تیر) از ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت ایران به مصاف لهستان برود. لهستان در 8 بازی قبلی خود صاحب 7 پیروزی شده و در صدر جدول قرار دارد و شاگردان بهروز عطایی کار سختی در این رقابت خواهندداشت.

تیم ملی والیبال ایران از 8 بازی قبلی خود به 4 پیروزی رسیده و در رده هشتم قرار دارد. اوج کار تیم ملی والیبال ایران در برابر آمریکا بود که موفق شد در 3 ست متوالی پیروز شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار لیگ ملت‌های والیبال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *