دلیل حضور عالیشاه و کامیابی نیا در باشگاه ؛ عالیشاه و کامیابی‌نیا در لیست خروجی پرسپولیس هستند؟

در شرایطی که پیش از این حضور کاپیتان‌های پرسپولیس در باشگاه به دلیل پیگیری مطالبات عنوان شده بود، گفته می‌شود این دو به دلیل کار شخصی در این محل حاضر بودند.

کاپیتان های جدید تیم پرسپولیس در اعتراض به شرایط مالی تیم با ترک اردوی این تیم به دیدار مدیرعامل باشگاه رفتند. در ادامه با خبر کاپیتان های پرسپولیس همراه

حضور کاپیتان‌های پرسپولیس

امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا

حضور کاپیتان‌های پرسپولیس
امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا در پرسپولیس, امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا

امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا در پرسپولیس

کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه در شرایطی ساعاتی پیش در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بودند که عنوان شد به دلیل پیگیری مطالبات بازیکنان باشد. هنوز از دلیل اصلی حضور این دو بازیکن در محل باشگاه پرسپولیس اطلاعی در دست نیست اما ظاهرا این دو برای جلسه با رضا درویش مدیرعامل باشگاه آمده‌اند.

حضور کاپیتان‌های پرسپولیس
کاپیتان های پرسپولیس, کاپیتان های جدید تیم پرسپولیس

عدم تحقق خواسته اعضای تیم سبب شد امیدعالیشاه به همراه کمال کامیابی نیا راهی باشگاه شده و درباره این موضوع با رضا درویش مدیرعامل باشگاه صحبت کنند. آنها همچنین پیگیر مساله مالیاتی قراردادهای خود شدند تا بتوانند آنها را برطرف کرده و دچار مشکل در حساب‌های شخصی بانکی نشوند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حضور کاپیتان‌های پرسپولیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *