جزییات برنامه‌های عیدانه غدیر در پایتخت ؛ تمهیدات ترافیکی پلیس برای عید غدیر

مراسم عید غدیر ، شهروندان در هر کوی و برزن شادباش می‌گویند، شهرداری تهران هم برای این روز مبارک، برنامه‌های متنوعی تدارک دیده است.

از مهمانی ۱۰ کیلومتری در خیابان ولی‌عصر؛ بلندترین خیابان خاورمیانه تا شادانه‌هایی به وسعت پهنه پایتخت. در ادامه با خبر خیابان ولیعصر مراسم عید غدیر همراه فیگار بمانید.

مراسم عید غدیر

مراسم عید غدیر خیابان ولیعصر

مراسم عید غدیر
مراسم عید غدیر در خیابان ولیعصر, مراسم عید غدیر خیابان ولیعصر

مراسم عید غدیر در خیابان ولیعصر

سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در روز عید غدیر مراسم ویژه ای به طول ۱۰ کیلومتر از خط ویژه خیابان ولیعصر (عج) برگزار می‌شود، این مراسم در نقاط مهمی چون میدان ولیعصر (عج)، میدان ونک و جلوی پارک ملت و طول خیابان ولیعصر (عج) انجام می‌شود.

مراسم عید غدیر
مراسم عید غدیر خیابان ولیعصر, خیابان ولیعصر مراسم عید غدیر

وی ادامه داد: در محدوده خیابان ولیعصر (عج) از مسیر جنوب به شمال در روال عادی تردد‌ها صورت خواهد پذیرفت و مسیر شمال به جنوب آن صرفا در خطوط بی آر تی برای حمل و نقل عمومی است که در روز اجرای مراسم مردم با خودرو‌های شخصی خود به صورت آزاد به سمت شمال تردد خواهند نمود و هیچ گونه محدودیتی از جنوب به شمال وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مراسم عید غدیر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *