توضیحات عجیب و جالب مهدی طارمی درباره حضور جادوگر در تیم ملی!

مهدی طارمی بازیکن تیم ملی ایران در گفتگویی با عادل فردوسی‌پور اظهارات عجیبی راجع به خوبان عالم داد و گفت: 7 و 9 و 11 اعدادی بود که رمال ها دوست داشتند!

ستاره ملی‌پوش کشورمان ماجرای حضور جادوگر در فدراسیون فوتبال را تایید کرد. در ادامه با خبر عادل فردوسی پور مهدی طارمی جادوگر همراه فیگار بمانید.

مهدی طارمی بازیکن تیم ملی

جادوگر تیم ملی فوتبال

مهدی طارمی بازیکن تیم ملی
عادل فردوسی پور مهدی طارمی, افشاگری مهدی طارمی, جادوگر تیم ملی فوتبال

افشاگری مهدی طارمی

در زمان حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در فدراسیون فوتبال شائبه‌های مختلفی در خصوص حضور جادوگر در تیم ملی وجود داشت و مطرح شدن ماجرای خوبان عالم از سوی رییس سابق فدراسیون فوتبال هم به این قضیه دامن زد.

طارمی گفت : شماره‌های ۹ و ۷ و ۱۱ بهترین بود! پاداش‌های تیم ملی هم باید به مضرب‌های این سه عدد می‌رسید و می‌گفتند مثلا شما دقیقه ۶۹ گل می‌زنید و یک سری اعتقاد داشتند.

ما در مورد پاداش‌ها مثلا گفتیم ۶ و ۴ بدهید که می‌شود ۱۰ هزار دلار ولی آن‌ها ۳۵۰۰ و ۵۵۰۰ می‌دادند که بشود ۹ هزار دلار یا ۶ و ۵ می‌دادند که بشود ۱۱ هزار دلار و به عدد مورد علاقه برسند!

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهدی طارمی بازیکن تیم ملی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *