«بهمن جاهی» خیر فعال قرآنی درگذشت ؛ بیوگرافی کامل + علت مرگ

فوت بهمن جاهی شبستری ، مدیر مؤسسه بیت‌الزهرا(س) تهران، خیّر و فعال قرآنی شامگاه گذشته، ۲۴ تیرماه به علت بیماری به دیار باقی شتافت.

بهمن جاهی خیّر و فعال قرآنی شامگاه گذشته، ۲۴ تیرماه دارفانی را وداع گفت. در ادامه با خبر درگذشت بهمن جاهی شبستری همراه فیگار بمانید.

فوت بهمن جاهی شبستری

بهمن جاهی شبستری قاری قرآن

فوت بهمن جاهی شبستری
بهمن جاهی شبستری درگذشت, بهمن جاهی شبستری قاری قرآن, بهمن جاهی شبستری

بهمن جاهی شبستری درگذشت

مراسم تشییع و تدفین این خیر قرآنی صبح فردا، ساعت ۸ از مقابل بیت‌الزهرا(س) تهران، بین فلکه سوم و چهارم تهرانپارس، خیابان ۲۱۲ شرقی، پلاک ۱۱۲ انجام می‌شود.

مرحوم جاهی متولد شبستر بود. ۱۳ساله بود که بعد از فوت پدر همراه با مادر به تهران آمد و در بازار تهران شاگرد مغازه شد و همواره دوست داشت بخشی از درآمدش را صرف کارهای خیر کند. او از سال ۱۳۴۶ فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی خود را هنگامی که طلبه حوزه مروی تهران بود، در مناطق نارمک و مجیدیه با نوجوانان آغاز کرده و آموخته‌هایش را در جمع‌های کوچک و بزرگ محله ارائه می‌داد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فوت بهمن جاهی شبستری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *