شبنم تووزلو ؛ تووزلو کیست و آیا خواننده خانم ازدواج کرده است؟

شبنم تووزلو کیست؟ شبنم اسدوا چه کسی است و آیا خواننده خانم ازدواج کرده است؟ در ادامه مطلب تووزلو شبنم همراه فیگار باشید.

شبنم اسدوا یا شبنم اسدوا یکی از بهترین خواننده های زن آذربایجان میباشد، شبنم اسدوا در سال ۱۹ دسامبر ۱۹۸۴ در شهر تووز که در غرب کشور آذربایجان است به دنیا آمده است.

شبنم تووزلو

تووزلو کیست و آیا خواننده خانم ازدواج کرده است؟

تووزلو شبنم, آهنگ های تووزلو
تووزلو شبنم, آهنگ های تووزلو

او یک پرستار ۲۲ ساله بود که بخاطره علایق زیادی که به موسیقی داشت وارد عرصه موسیقی شد ، شبنم نوه عاشق صمد که یکی از بهترین و مشهور ترین ساز زن های آذربایجان هس. آیا تووزلو ازدواج کرده ؟ بله، شبنم اسدوا دوبار ازدواج کرده که دوتا بچه داره یکی پسر یکی دختر، در ازدواج اولش که ناموفق بود در سال ۲۰۰۳ که با به دنیا اومدن دخترش به طلاق ختم شد و در ازدواج دومش که در سال ۲۰۱۳ با یک تاجر بزرگ روسی ازدواج کرد که یک پسر دارد.

بیشتر بخوانید:

تووزلو کیست و آیا خواننده خانم ازدواج کرده است؟

تووزلو شبنم, آهنگ های تووزلو
تووزلو شبنم, آهنگ های تووزلو

شغل دوم شبنم که سال ها بود در موردش حرف میزد که در سال ۲۰۲۲ افتتاح کرد به تازگی یک سالن زیبایی در باکو افتتاح کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شبنم تووزلو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *