لحظاتی جذاب از دوبله هوتن شکیبا در پشت صحنه انیمیشن شیر شاه + [فیلم]

دوبله هوتن شکیبا در پشت صحنه جذاب دوبله انیمیشن شیر شاه را در فیلم زیر ببینید. هوتن شکیبا متولد 24 خرداد 1363 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

دوبله انیمیشن شیر شاه توسط هوتن شکیبا. در ادامه با خبر هوتن شکیبا شیر شاه همراه فیگار بمانید.

دوبله هوتن شکیبا

شیر شاه هوتن شکیبا

دوبله هوتن شکیبا
دوبله هوتن شکیبا شیر شاه, شیر شاه هوتن شکیبا, هوتن شکیبا شیر شاه

دوبله هوتن شکیبا شیر شاه

هوتن شکیبا متولد 24 خرداد 1363 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر می باشد که مهارت فوق العاده ای در صداپیشگی نیز دارد. متولد شده تهرانم ولی در سنندج بزرگ شدم و بیشتر خود را سنندجی می دانم ، در خانواده بزرگ شدم که مادرم معلم ابتدایی و پدرم کارمند اداره کشاورزی بود.

ویدئویی از دوبله جالب و پرقدرت هوتن شکیبا در پشت صحنه دوبله انیمیشن شیر شاه را ببینید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دوبله هوتن شکیبا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *