سردار آزمون به استقلال پیوست ؛ شوخی جالب کاپیتان سابق استقلال با سردار!

سردار آزمون به استقلال پیوست ، این خبر در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

پیشکسوت استقلال به تابلوی عجیب شهرداری واکنش نشان داد. در ادامه با خبر استقلال سردار آزمون همراه فیگار بمانید.

سردار آزمون به استقلال پیوست

سردار آزمون استقلال

سردار آزمون به استقلال پیوست
عکس سردار آزمون در لباس استقلال, سردار آزمون استقلال, استقلال سردار آزمون

عکس سردار آزمون در لباس استقلال

سردار آزمون در صفحه شخصی اش گفته است: «پرسپولیس در این سال‌ها تیم یکدستی بوده و توانسته قهرمان شود و به نظرم این قهرمانی به خوبی شرایط این تیم را نشان می‌دهد.

شهرداری تهران در پی شائبه اختلاف بازیکنان تیم ملی ایران بنری در سطح شهر تهران نصب کرده که سردار آزمون را در لباس استقلال نشان می دهد. امیرحسین صادقی نوشت: سردار آزمون با قرارداد یکساله توسط شهرداری تهران به استقلال پیوست.

سردار آزمون به استقلال پیوست
عکس سردار آزمون در لباس استقلال, سردار آزمون استقلال, استقلال سردار آزمون

در این بنر هشتگ ما برادریم قرار داشت و سردار آزمون با پیراهن استقلال در کنار مهدی طارمی که پیراهن پرسپولیس به تن کرده دیده می‌شد. این درحالی است که آزمون هرگز سابق حضور در استقلال را نداشته و همین موضوع باعث واکنش امیرحسین صادقی شد!

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سردار آزمون به استقلال پیوست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *