الهام فرشاد از عوامل مسیح علینژاد و هتاک به یک روحانی آزاد شد + عکس

انتشار خبر آزادی الهام فرشاد از عوامل ضد حجاب مسیح علینژاد در ایران و هتاک به یک روحانی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

الهام فرشاد چندی پیش در واکنش به‌ «نهی از منکر» یک روحانی با هتک حرمت لباس او، به وی توهین کرده بود. در ادامه با خبر عکس فرشاد الهام همراه فیگار بمانید.

آزادی الهام فرشاد

عکس الهام فرشاد

آزادی الهام فرشاد
عکس الهام فرشاد, الهام فرشاد, الهام فرشاد مسیح علینژاد, عکس فرشاد الهام

الهام فرشاد مسیح علینژاد

الهام فرشاد، زنی که اخیرا فیلم درگیری لفظی‌اش با یک روحانی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده بود، پس از حدود ۱۰ روز بازداشت با وثیقه ۵۰۰ میلیونی از زندان آزاد شد. برخی منابع گفته‌اند ماموران امنیتی از او اعتراف تلویزیونی گرفته‌اند. الهام فرشاد ۲۸ ساله، حسابدار یک شرکت خصوصی و مدل است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آزادی الهام فرشاد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *